Naše služby

Tento formulář vám umožní vybrat typ služby a konkrétní službu

Nejprve vyberte typ služby, poté zvolte konkrétní službu a klikněte na tlačítko "Zobrazit službu"

×
#pro žáky SŠ a učilišť

Hackathony (SŠ, VŠ)

Máš 24 hodin přetvořit myšlenku v realitu - jedeš do toho?

Pro koho?

  • pro všechny, kteří myslí rychle a tvoří chytře
  • pro žáky SŠ a učilišť, a to zejména kvůli časové náročnosti 24h trvání celé akce
  • pro studenty vysokých škol a univerzit
  • neodmítneme však ani šikovné osmáky či deváťáky

Co je hackathon?

Hackathon je intenzivní týmová výzva, kde během 24 hodin přetváříš své nápady v reálná řešení.

Nebudeš na to sám/sama – vytvoříš tým, získáš mentora, budeš mít přístup k technice a pomůžeme ti posunout nápad od prvního skicu až po funkční model. Navíc zažiješ to, co se ve škole nestíhá: spolupráci, kreativní tlak, rozhodování, ale i srandu, noční brainstorming a prezentaci před porotou.

Zadání se vždy týká skutečných výzev z praxe – může jít o technologie, vzdělávání, podnikání, sociální témata nebo oblast zdraví.

Během akce se propojuje kreativita, technologie a podnikavý přístup, často za využití nástrojů jako je 3D tisk, Canva, AI nebo prezentační platformy.

→ V minulém ročníku vznikly nápady, které mají šanci pomáhat v reálném světě – třeba jednoduchý lékařský nástroj vytisknutý za méně než hodinu. Důkaz, že i za jediný den můžeš vymyslet něco, co dává smysl.

Myšlenka dnes, řešení zítra - ukaž, co v tobě je!

Proč se přihlásit?

  • Hackathony nejsou jen soutěž – jsou to dny plné objevování, spolupráce a nových zkušeností.
  • Účastníci si zkusí práci pod tlakem, naučí se tvořit v týmu, prezentovat vlastní myšlenky a dostanou okamžitou zpětnou vazbu od odborníků.
  • Navíc poznají další aktivní vrstevníky z různých škol v kraji a často naváží kontakty, které přetrvají.
  • Ti nejlepší získávají odměny, možnost dalšího vzdělávání nebo přímé propojení na firmy a mentory.

Nejde jen o výhru – ale o krok dál ve své cestě.

Zdravotnictví pod lupou

  • V březnu 2025 jsme uspořádali 3D TISK Hackathon v prostorách ICUK v Ústí nad Labem.
  • Tématem byl zdravotnický sektor a úkolem bylo navrhnout inovativní řešení pro pacienty nebo personál s využitím 3D tisku.
  • Do výzvy se zapojili žáci z několika středních škol, kteří pod vedením mentorů přišli s prototypy držáků, stojánků, ortéz i pomůcek pro každodenní použití.
  • Odborná porota ocenila nejen nápaditost řešení, ale i to, jak rychle dokázali účastníci přejít od idey k funkčnímu výstupu.

Mladí lidé v Ústeckém kraji mají chuť měnit svět – a vědí, jak na to.

Reference

Ústecký 3D TISK HACKATHON přinesl revoluční nápady pro zdravotnictví

Jak může 3D tisk pomoci pacientům v běžném životě? Tuto otázku si položilo 40 žáků, účastníků prvního 3D TISK HACKATHONU, který proběhl od 6. do 7. března v prostorách Inovačního centra Ústeckého kraje (ICUK). Během 24 hodin žáci středních škol z Ústí nad Labem, Litoměřic, Litvínova, Teplice a Roudnice nad Labem pracovali na funkčních prototypových pomůckách, které by mohly usnadnit život lidem s různými zdravotními omezeními nebo pomoci zdravotnickému personálu v jejich…

Číst více
Chci se přihlásit na hackathon

Bc. Matouš Kostomlatský

koordinátor vzdělávacích aktivit, projekt StoreMore

Přihláška

Po odeslání formuláře bude vaše zpráva ihned předána zodpovědné osobě za službu. Garant služby se vám bude věnovat s prioritou a odpoví na vaši zprávu co nejdříve. Děkujeme za váš zájem a těšíme se na spolupráci.

Bc. Matouš Kostomlatský

koordinátor vzdělávacích aktivit, projekt StoreMore
Registrace akce - školy - nová verze

Potřebujete pomoci s něčím jiným?

Pro firmy

Služby a konzultace pro rozjezd podnikání, inovace, expanzi…

Pro školy

Vzdělávání k podnikavosti, praxe, soutěže…

Pro region

Projekty pro rozvoj regionu, nové příležitosti, analýzy

Pro vaše akce

Pronájem našich prostor pro vaše setkání a akce

Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies, abychom vám mohli poskytnout co nejlepší uživatelský zážitek. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.