Naše služby

Tento formulář vám umožní vybrat typ služby a konkrétní službu

Nejprve vyberte typ služby, poté zvolte konkrétní službu a klikněte na tlačítko "Zobrazit službu"

×

Kariéra

CHCETE BÝT SOUČÁSTÍ NAŠEHO TÝMU?

Máte rádi tento region? Jste odborník ve svém oboru a myslíte, že nám můžete pomoci kraj pozvednout, vytvořit nové příležitosti, sdílet své know-how? Pojďte s námi spolupracovat! Průběžně hledáme talentované lidi, experty, spolupracovníky, nové kolegy…

VolnÁ pozice

Manažer služeb DIH

Máme programy, které firmy oceňují. Máme projekty, které Ústecký kraj mohou posunout o krok dále. Potřebujeme však další energii, která by nám s tím vším pomohla. A to konkrétně na poli služeb pro firemní klienty. 

Pro úspěšný start na této pozici pochopitelně počítáme s potřebou poctivé adaptace a doškolení „on the job“ z naší strany jako výchozí předpoklady při nástupu od tebe ale očekáváme minimálně: 

  • Byznysové myšlení – ideální je zkušenost z firemního prostředí. Víš, co firmy pálí, a dokážeš se rychle vcítit do jejich byznys modelu.
  • Proaktivitu a samostatnost – dokážeš si zvolit cíl, nastavit potřebné kroky a nečekat na mávnutí. Maximálně máváš ty na nás, že už máš hotovo.
  • Lovit nejžhavější technologické trendy – a přetvářet je v něco, co pomůže firmám, školám i městu být top. Žádné projekty pro projekty, zkrátka jasná analýza s ještě jasnějšími implementacemi.
  • Kreativitu a schopnost přicházet s vlastními nápady – nápady typu “lepidlo na židli kolegovi” se nepočítají!
  • Týmového ducha – pohoda v kabině je pro nás důležitá!
  • Pokročilé komunikační, prezentační a organizační schopnosti – když tě postavíme na pódium, roztleskáš publikum.
  • Silnou orientaci na potřeby klientů – jsme tu pro firmy, ne firmy pro nás. Je potřeba na to denně myslet.
  • Zkušenost s projektovým řízením – říká ti něco “tudůčko” anebo “maminka projektu”? Tak paráda.
  • Znalost IT a digitálních trendů – CRM, ERP pro Tebe nejsou sprostá slova ale zkratky ve kterých se orientuješ a máš s těmito tématy praktickou zkušenost?
  • Řidičský průkaz sk. B – a taky schopnost “napíchnout” elektromobil, protože těma tu projíždíme kraj.

Co bude tvou náplní?

  • Vyhledávání zajímavých firem v ÚK a budování portfolia těchto firem.
  • Propojování firem na špičkové experty z domova i zahraničí.
  • Zprostředkování spolupráce s výzkumnými institucemi.
  • Poradenství směrem k veřejným (krajským) dotačním zdrojům.

    Profesní CV a stručný motivační dopis pošlete na: prchalova@icuk.cz. 

    VolnÁ pozice

    RIS 3 asistent

    Pokud hledáš smysluplnou práci, kde budeš moci podpořit hladký chod projektů, pracovat s dokumenty a organizovat různorodé aktivity, připoj se k našemu týmu! Tato pozice je ideální pro někoho, kdo chce přispět k rozvoji regionu a podpořit implementaci inovační strategie RIS3.

    Co tě čeká?

    • Podporovat tým RIS3 při každodenní činnosti, včetně přípravy podkladů pro jednání, zpracování cestovních výkazů, zápisů z porad a správy dokumentů.
    • Koordinovat komunikaci mezi týmem, partnery a externími experty. Budeš mít na starosti organizaci schůzek a přípravu materiálů pro různé aktivity.
    • Pomáhat při přípravě podkladů pro analytiky, marketingové pracovníky a developery, včetně mapování aktivit a propagace projektů.
    • Organizovat a spravovat materiály pro akce, jako jsou zápisy, zprávy a komunikace s účastníky.
    • Zajišťovat logistiku a organizaci zahraničních pracovních cest, včetně přípravy potřebných podkladů.
    • Podporovat hladký chod projektů – od přípravy podkladů po administrativní úkony, které zajistí jejich úspěšnou realizaci.
    • Provádět rešerše odborných materiálů a článků, které podpoří strategické aktivity týmu.
    • Spravovat a aktualizovat rozsáhlou tabulku mapující dopady aktivit Inovačního centra a poskytovat podklady pro analýzy a zprávy.

    Co požadujeme?

      • SŠ/VŠ vzdělání
      • Dobré organizační schopnosti
      • Samostatnost a odpovědnost
      • Schopnost práce s MS Office, nástroji jako Trello, MS Teams či jinými projektovými platformami.
      • Schopnost pracovat s daty a analytickými podklady
      • Zájem o regionální rozvoj a inovace
      • Řidičský průkaz sk. B (pravidelné cesty po regionu i mimo něj).
      • Angličtina na komunikativní úrovni výhodou.

      Co nabízíme?

      • Práci na plný úvazek v dynamickém a inovativním prostředí.
      • Možnost profesního růstu.
      • Příjemné pracovní prostředí a přátelský tým.
      • Zaměstnanecké výhody a benefity, včetně možnosti částečného home office.
      • Podíl na projektu, který mění budoucnost Ústeckého kraje.

      Místo výkonu práce: Velká Hradební 2800/54, 400 01 Ústí nad Labem.

      Možný nástup? Termín nástupu ideálně v Lednu 2025.

        Profesní CV a stručný motivační dopis pošlete na: okurkova@icuk.cz 

        VolnÁ pozice

        Koordinátor projektu GREENE 4.0

        Co znamená GREENE 4.0? Jedná se o projekt, který přináší příležitost těm, kdo chtějí podpořit udržitelný rozvoj a digitální inovace! Jako koordinátor projektu se stanete součástí mezinárodního týmu, který vytváří platformu B2GreenHub – online prostředí propojující malé a střední podniky s moderními řešeními v oblasti digitalizace a udržitelnosti. Vaším úkolem bude nejen navrhovat a testovat tuto platformu, ale i propagovat projekt, komunikovat s firmami a hledat nová inovativní řešení. Připojte se k týmu, který mění budoucnost podnikání – s důrazem na udržitelnost a digitalizaci.

        Co tě čeká?

        • Spolupráce s mezinárodním týmem na zlepšování a testování nástrojů pro platformu B2GreenHub.
        • Aktivní podpora vývoje a zavádění inovativní platformy B2GreenHub/GREENE 4.0.
        • Návrh inovační platformy a integrace různých metodik a nástrojů.
        • Propagace projektu GREENE 4.0 na akcích i v online prostředí.
        • Komunikace s odborníky a dalšími členy projektového týmu.
        • Účast na schůzkách týmu a jednání s partnery v ČR i zahraničí.
        • Evidence klíčové komunikace s uživateli (firmami) v interním systému.
        • Vyhledávání a mapování firem vhodných pro projekt GREENE 4.0 a další iniciativy ICUKU.
        • Administrativní činnosti (výkaz práce, reporty, práce s nástroji jako Trello nebo MS Teams).

        Co požadujeme?

        • Zájem o témata udržitelnosti a digitalizace (zkušenosti v oboru výhodou).
        • Zkušenosti s mezinárodními projekty (např. jako projektový manažer či realizátor aktivit) jsou vítány.
        • Skvělé komunikační a prezentační dovednosti – budete jednat s firmami a podílet se na jejich akvizici.
        • Angličtinu na komunikativní úrovni.
        • SŠ/VŠ vzdělání.
        • Řidičský průkaz sk. B (občasné pracovní cesty po regionu i mimo něj).

        Co nabízíme?

        • Práci na plný úvazek.
        • Možnost profesního růstu a rozvoje.
        • Příjemné pracovní prostředí a přátelský tým.
        • Zaměstnanecké výhody a benefity.
        • 1 den home office týdně.
        • Místo výkonu práce: Velká Hradební 2800/54, 400 01 Ústí nad Labem.

        Možný nástup? Termín nástupu přizpůsobíme tvým možnostem.

          Profesní CV a stručný motivační dopis pošlete na: okurkova@icuk.cz 

          VolnÁ pozice

          developera/developerky strategických projektů pro oblast průmyslové transformace

          Hledáme dynamického a inovativního developera či developerku strategických projektů pro průmyslovou transformaci. Připojte se k týmu ICUK a hrajte klíčovou roli v rozvoji inovačního ekosystému Ústeckého kraje. Pokud máte zkušenosti s technologiemi, projektovým řízením a vášeň pro inovace, čeká vás u nás flexibilní práce, mezinárodní příležitosti a možnost být součástí významných projektů, které posunou region kupředu. Nástup možný ihned!

          CO BUDEŠ DĚLAT?

          • Spolupráce s podnikovým a akademickým sektorem při iniciace strategických projektů doplňujících chybějící aktivity v inovačním ekosystému.
          • Zjišťování technologických trendů důležitých pro rozvoj konkurenceschopnosti podniků, VaV institucí ale i veřejné správy a jejích služeb.
          • Technologický skauting, iniciace a podpora spin-off firem, startupů.

          CO BYS MĚL MÍT?

          • VŠ vzdělávání.
          • Všeobecný přehled o oblasti průmyslu a jeho technologií.
          • Zkušenost s formulací projektů.
          • Komunikační dovednosti a zkušenosti s jednáním na úrovni top managementu.
          • Anglický jazyk podmínkou.

            CO ZA TO VŠECHNO?

            • Flexibilní práci se zajímavými tématy a lidmi.
            • Další vzdělávání včetně zahraničních cest.
            • Možnost i částečného úvazku.

            A kdy bychom tě potřebovali? Nástup je možný ihned! 

              Profesní CV a stručný motivační dopis pošlete na: husek@icuk.cz