Kariéra
CHCETE BÝT SOUČÁSTÍ NAŠEHO TÝMU?
Máte rádi tento region? Jste odborník ve svém oboru a myslíte, že nám můžete pomoci kraj pozvednout, vytvořit nové příležitosti, sdílet své know-how? Pojďte s námi spolupracovat! Průběžně hledáme talentované lidi, experty, spolupracovníky, nové kolegy…
VolnÁ pozice
Manažer služeb DIH
Máme programy, které firmy oceňují. Máme projekty, které Ústecký kraj mohou posunout o krok dále. Potřebujeme však další energii, která by nám s tím vším pomohla. A to konkrétně na poli služeb pro firemní klienty.
Pro úspěšný start na této pozici pochopitelně počítáme s potřebou poctivé adaptace a doškolení „on the job“ z naší strany jako výchozí předpoklady při nástupu od tebe ale očekáváme minimálně:
- Byznysové myšlení – ideální je zkušenost z firemního prostředí. Víš, co firmy pálí, a dokážeš se rychle vcítit do jejich byznys modelu.
- Proaktivitu a samostatnost – dokážeš si zvolit cíl, nastavit potřebné kroky a nečekat na mávnutí. Maximálně máváš ty na nás, že už máš hotovo.
- Lovit nejžhavější technologické trendy – a přetvářet je v něco, co pomůže firmám, školám i městu být top. Žádné projekty pro projekty, zkrátka jasná analýza s ještě jasnějšími implementacemi.
- Kreativitu a schopnost přicházet s vlastními nápady – nápady typu “lepidlo na židli kolegovi” se nepočítají!
- Týmového ducha – pohoda v kabině je pro nás důležitá!
- Pokročilé komunikační, prezentační a organizační schopnosti – když tě postavíme na pódium, roztleskáš publikum.
- Silnou orientaci na potřeby klientů – jsme tu pro firmy, ne firmy pro nás. Je potřeba na to denně myslet.
- Zkušenost s projektovým řízením – říká ti něco “tudůčko” anebo “maminka projektu”? Tak paráda.
- Znalost IT a digitálních trendů – CRM, ERP pro Tebe nejsou sprostá slova ale zkratky ve kterých se orientuješ a máš s těmito tématy praktickou zkušenost?
- Řidičský průkaz sk. B – a taky schopnost “napíchnout” elektromobil, protože těma tu projíždíme kraj.
Co bude tvou náplní?
- Vyhledávání zajímavých firem v ÚK a budování portfolia těchto firem.
- Propojování firem na špičkové experty z domova i zahraničí.
- Zprostředkování spolupráce s výzkumnými institucemi.
- Poradenství směrem k veřejným (krajským) dotačním zdrojům.
Profesní CV a stručný motivační dopis pošlete na: prchalova@icuk.cz.
VolnÁ pozice
RIS 3 asistent
Pokud hledáš smysluplnou práci, kde budeš moci podpořit hladký chod projektů, pracovat s dokumenty a organizovat různorodé aktivity, připoj se k našemu týmu! Tato pozice je ideální pro někoho, kdo chce přispět k rozvoji regionu a podpořit implementaci inovační strategie RIS3.
Co tě čeká?
- Podporovat tým RIS3 při každodenní činnosti, včetně přípravy podkladů pro jednání, zpracování cestovních výkazů, zápisů z porad a správy dokumentů.
- Koordinovat komunikaci mezi týmem, partnery a externími experty. Budeš mít na starosti organizaci schůzek a přípravu materiálů pro různé aktivity.
- Pomáhat při přípravě podkladů pro analytiky, marketingové pracovníky a developery, včetně mapování aktivit a propagace projektů.
- Organizovat a spravovat materiály pro akce, jako jsou zápisy, zprávy a komunikace s účastníky.
- Zajišťovat logistiku a organizaci zahraničních pracovních cest, včetně přípravy potřebných podkladů.
- Podporovat hladký chod projektů – od přípravy podkladů po administrativní úkony, které zajistí jejich úspěšnou realizaci.
- Provádět rešerše odborných materiálů a článků, které podpoří strategické aktivity týmu.
- Spravovat a aktualizovat rozsáhlou tabulku mapující dopady aktivit Inovačního centra a poskytovat podklady pro analýzy a zprávy.
Co požadujeme?
- SŠ/VŠ vzdělání
- Dobré organizační schopnosti
- Samostatnost a odpovědnost
- Schopnost práce s MS Office, nástroji jako Trello, MS Teams či jinými projektovými platformami.
- Schopnost pracovat s daty a analytickými podklady
- Zájem o regionální rozvoj a inovace
- Řidičský průkaz sk. B (pravidelné cesty po regionu i mimo něj).
- Angličtina na komunikativní úrovni výhodou.
Co nabízíme?
- Práci na plný úvazek v dynamickém a inovativním prostředí.
- Možnost profesního růstu.
- Příjemné pracovní prostředí a přátelský tým.
- Zaměstnanecké výhody a benefity, včetně možnosti částečného home office.
- Podíl na projektu, který mění budoucnost Ústeckého kraje.
Místo výkonu práce: Velká Hradební 2800/54, 400 01 Ústí nad Labem.
Možný nástup? Termín nástupu ideálně v Lednu 2025.
Profesní CV a stručný motivační dopis pošlete na: okurkova@icuk.cz
VolnÁ pozice
Koordinátor projektu GREENE 4.0
Co znamená GREENE 4.0? Jedná se o projekt, který přináší příležitost těm, kdo chtějí podpořit udržitelný rozvoj a digitální inovace! Jako koordinátor projektu se stanete součástí mezinárodního týmu, který vytváří platformu B2GreenHub – online prostředí propojující malé a střední podniky s moderními řešeními v oblasti digitalizace a udržitelnosti. Vaším úkolem bude nejen navrhovat a testovat tuto platformu, ale i propagovat projekt, komunikovat s firmami a hledat nová inovativní řešení. Připojte se k týmu, který mění budoucnost podnikání – s důrazem na udržitelnost a digitalizaci.
Co tě čeká?
- Spolupráce s mezinárodním týmem na zlepšování a testování nástrojů pro platformu B2GreenHub.
- Aktivní podpora vývoje a zavádění inovativní platformy B2GreenHub/GREENE 4.0.
- Návrh inovační platformy a integrace různých metodik a nástrojů.
- Propagace projektu GREENE 4.0 na akcích i v online prostředí.
- Komunikace s odborníky a dalšími členy projektového týmu.
- Účast na schůzkách týmu a jednání s partnery v ČR i zahraničí.
- Evidence klíčové komunikace s uživateli (firmami) v interním systému.
- Vyhledávání a mapování firem vhodných pro projekt GREENE 4.0 a další iniciativy ICUKU.
- Administrativní činnosti (výkaz práce, reporty, práce s nástroji jako Trello nebo MS Teams).
Co požadujeme?
- Zájem o témata udržitelnosti a digitalizace (zkušenosti v oboru výhodou).
- Zkušenosti s mezinárodními projekty (např. jako projektový manažer či realizátor aktivit) jsou vítány.
- Skvělé komunikační a prezentační dovednosti – budete jednat s firmami a podílet se na jejich akvizici.
- Angličtinu na komunikativní úrovni.
- SŠ/VŠ vzdělání.
- Řidičský průkaz sk. B (občasné pracovní cesty po regionu i mimo něj).
Co nabízíme?
- Práci na plný úvazek.
- Možnost profesního růstu a rozvoje.
- Příjemné pracovní prostředí a přátelský tým.
- Zaměstnanecké výhody a benefity.
- 1 den home office týdně.
- Místo výkonu práce: Velká Hradební 2800/54, 400 01 Ústí nad Labem.
Možný nástup? Termín nástupu přizpůsobíme tvým možnostem.
Profesní CV a stručný motivační dopis pošlete na: okurkova@icuk.cz
VolnÁ pozice
developera/developerky strategických projektů pro oblast průmyslové transformace
Hledáme dynamického a inovativního developera či developerku strategických projektů pro průmyslovou transformaci. Připojte se k týmu ICUK a hrajte klíčovou roli v rozvoji inovačního ekosystému Ústeckého kraje. Pokud máte zkušenosti s technologiemi, projektovým řízením a vášeň pro inovace, čeká vás u nás flexibilní práce, mezinárodní příležitosti a možnost být součástí významných projektů, které posunou region kupředu. Nástup možný ihned!
CO BUDEŠ DĚLAT?
- Spolupráce s podnikovým a akademickým sektorem při iniciace strategických projektů doplňujících chybějící aktivity v inovačním ekosystému.
- Zjišťování technologických trendů důležitých pro rozvoj konkurenceschopnosti podniků, VaV institucí ale i veřejné správy a jejích služeb.
- Technologický skauting, iniciace a podpora spin-off firem, startupů.
CO BYS MĚL MÍT?
- VŠ vzdělávání.
- Všeobecný přehled o oblasti průmyslu a jeho technologií.
- Zkušenost s formulací projektů.
- Komunikační dovednosti a zkušenosti s jednáním na úrovni top managementu.
- Anglický jazyk podmínkou.
CO ZA TO VŠECHNO?
- Flexibilní práci se zajímavými tématy a lidmi.
- Další vzdělávání včetně zahraničních cest.
- Možnost i částečného úvazku.
A kdy bychom tě potřebovali? Nástup je možný ihned!
Profesní CV a stručný motivační dopis pošlete na: husek@icuk.cz