Finance pro firmy
Dotační příležitosti pro firmy, kreativní vouchery
Pro koho?
- pro mikro, malé a střední podniky (MSP)
KREATIVNÍ VOUCHERY
Kreativní voucher je efektivní způsob, jak propojit malé a střední podniky (MSP) s profesionály v kulturních a kreativních odvětvích (KKO). Tento finanční nástroj Ministerstva kultury podporuje inovace, zlepšuje prezentaci produktů a služeb a zvyšuje konkurenceschopnost firem.
PODPORA NA KREATIVNÍ SLUŽBY ČI PRODUKTY:
Tato výzva se soustředí na oblasti, které zlepšují prezentaci, vzhled nebo funkčnost produktu/služby uchazeče. Důraz je kladen na spolupráci mezi uchazečem a kreativcem, přičemž uchazeč by měl být během procesu také aktivní.
Klíčovým předpokladem je výběr dodavatele z Galerie kreativců – specializované databáze odborníků z kreativních oborů, která umožňuje filtrování podle zaměření a regionu. Dodavatelé nezařazení v této databázi nejsou pro financování prostřednictvím voucherů způsobilí. Termín pro zasílání žádostí o aktualizaci profilů v Galerii kreativců (prostřednictvím https://vouchery.kreativnicesko.cz/ do 15. 1. 2025).
PŘÍJEM ŽÁDOSTÍ:
prostřednictvím Dotačního portálu MK přijímány ve dvou etapách:
– v období 3. 3. – 7. 3. budou moci předkládat své projekty žadatelé, kteří nebyli podpořeni v předchozích výzvách NPO 381-395, 461 a 463 (Kreativní vouchery I-II a Vouchery v oblasti audiovize)
– v období 10. 3. – 14. 3. budou moci předkládat své projekty žadatelé, kteří byli podpořeni v předchozích výzvách NPO 381-395, 461 a 463 (Kreativní vouchery I-II a Vouchery v oblasti audiovize)
Vyhlašovací podmínky výzvy a více info ZDE. Pro případné konzultace je vám k dispozici kolega Petr Jansa.
Naši experti
Laura Mitroliosová
Pozice: Jednatelka, Co-founder
EXPERTÍZA V OBLASTI
- Cirkulární ekonomika a udržitelnost
- Nové produkty
- Firemní strategie
- Obalové a odpadové hospodářství
- Nefinanční reporting
ZKUŠENOSTI
- V oblasti bankovnictví na pozici procesního manažera implementovala nový produkt na českém trhu do interních procesů banky.
- Po odchodu z bankovnictví se zapojila do řízení Institutu Cirkulární Ekonomiky, její práce byla vytvořit stabilní a finančně soběstačnou organizaci bez grantů a dotací a to se povedlo.
- Dnes své zkušenosti předává dalším novým organizacím a projektům. Po celou svou kariéru rozvíjí nové produkty, nastavuje procesy a věnuje se vedení zaměstnanců a dalších členů týmu a nastavování zdravého finančního fungování organizací.
Radek Škornička
Pozice: Marketer, interim manažer
EXPERTÍZA V OBLASTI
- Marketing se zkušenostmi v oblasti FMCG a maloobchodu
ZKUŠENOSTI
- Totální rebranding a relaunching 2 silných českých značek (drogerie Teta, barvy Balakryl) vč. budování marketingových týmů, redefinice produktového portfolia, mediální plánování, briefing a realizace. Za přestavbu společnosti Teta získal cenu Effie 2015
- Zodpovědnost za B2C komunikaci. Briefing a provádění ATL a BTL kampaně.
Aleš Holan
Pozice: Startup kouč a mentor, team manager, přednášející na VŠE
EXPERTÍZA V OBLASTI
- Sales and team management
- Strategy and business development management
- Start-up
- Marketing management
ZKUŠENOSTI
- Oblast středně a dlouhodobých prodejních projektů
- Stabilizace a rozvoj divize
- Řízení týmů
- Marketingový plán
Radek Váňa
Pozice: Head agentury IDEALAB. Vydavatel časopisů, knih a podcastů
EXPERTÍZA V OBLASTI
- Marketing a public relations
- PR a komunikační kampaně, především v oblasti architektury, designu a nemovitostního trhu
ZKUŠENOSTI
- Vystudoval Filosofickou fakultu University Karlovy, obor Estetika a Teorie kultury (1999). Doktorské studium na katedře Teorie kultury dokončil v roce 2004.
- Od roku 1999 pravidelně publikuje v českých i zahraničních odborných časopisech, přednáší a vede samostatné odborné kurzy v oboru marketingu a public relations.
- Specializuje se na oblast designu, architektury a nemovitostního trhu. V letech 2004-2006 byl pedagogem na pražské Vysoké škole ekonomické (kurz Praktické žurnalistiky I a II).
- Od roku 2019 je vydavatelem architektonického časopisu ARCHIZOOM a od roku 2022 je vydavatelem tištěného časopisu Facility Management Journal.
František Horák
Pozice: Expert na branding a strategii komunikace, mentor Desing Thinking,, zakladatel studia Perfect Planet
EXPERTÍZA V OBLASTI
- Potřeba značky pro externí a interní komunikace
- Návrh značky, redesign
- Branding na vybrané materiály společnosti
- Návrhy UX konceptu pro web nebo aplikaci, výběr technického řešení a řízení projektu realizace
ZKUŠENOSTI
- Ušel jsem dlouhou cestu v designu. Od základních grafických prací jsem se zkušenostmi dostal do
vedení kreativních procesů, naučil se hledat a identifikovat důvody proč se věci navrhují a jaký je
jejich cíl. Design a branding totiž nesmí fungovat na rovině líbí/nelíbí ale v rovině funguje/nefunguje.
Každý projekt si zaslouží kvalitní značku, kterou se může prezentovat veřejnosti a pod kterou lidé
hrdě vystupují.
David Hůla
Pozice: Business konzultant (marketing/e-commerce)
EXPERTÍZA V OBLASTI
- Vize, mise a strategie společnosti
- Business koncepce
- Marketingová strategie, aktivační plán
- Koncepce e-commerce
- Budování značky
ZKUŠENOSTI
- Změna pozice značky na trhu, atraktivita značky
- Jednotná prezentace produktů v prodejní síti
- Uvedení produktu či nové značky na trh
- Vybudování obchodně-marketingové strategie
- Interim management
- PR komunikace
Michal Becker
Pozice: Design/Fotografie/Grafika
EXPERTÍZA V OBLASTI
- Vývoj brandu, loga, korporátní/ firemní identita
- Média
- Produktová fotografie
- Výroba grafických materiálů
ZKUŠENOSTI
- Jsem expert pro vývoj brandu, design CI (corporate identity), implementace, výroba grafických podkladů včetně kolaterálních materiálů, katalogů, brožur, veškerých tištěných i online materiálů, website.
Jana Hamanová
Pozice: Ředitelka, jednatelka SCAC
EXPERTÍZA V OBLASTI
- Výzkum trhu – potenciál trhu, nanlýza konkurence
- Definice cílové skupiny
- Testování konceptů, testování potenciálu trhu
- Mediace
ZKUŠENOSTI
- 30let zkušeností s výzkumem trhu
- Člen ESOMAR
- Koordinace a řízení projektů
- Management a vedení firmy, týmů
- Konzultační, analytická činnost
Marek Koníř
Pozice: CEO, obchodní manažer
EXPERTÍZA V OBLASTI
- Marketingová a obchodní strategie
- Finanční strategie
- Budování společnosti
- Projektový management
ZKUŠENOSTI
- Marek pracoval na obchodních pozicích v korporátech jako například Colgate – Palmolive i ve startupech Letgo nebo Reas.
- Momentálně řídí společnost Cadeuax Promotion, Oblekni alpaku a sociální síť Tezu.
- Zároveň rád investuje do startupů.
- Pomůže Vám s nastavením a analýzou Vaší marketingové obchodní a finanční strategie, s budování společnosti a projektovým managementem.
Lukáš Jánošík
Pozice: Marketer, Mentor, Speaker
EXPERTÍZA V OBLASTI
- Strategický management
- Strategický marketing
- Produktový vývoj
- Propagace, PR a podpora prodeje
- Optimalizace
- Mentoring v životních otázkách a vyšším smyslu našeho pracovního ale i osobního počínání
ZKUŠENOSTI
- Lukáš se vypracoval postupně z juniorské pozice až do top managementu firmy Catherine a spolu s majiteli se podílel na nejvyšším vedení firmy, která zaměstnávala více než 100lidí a působila na desítkách zahraničních trhů.
- Vzhledem k jeho osobnostnímu zaměření, životním zkušenostem, ale i vzdělání a pracovním kompetencím nabízí zejména strategický management, strategický marketing, mentoring v životních otázkách a vyšším smyslu našeho pracovního ale i osobního počínání.
Lukáš Šafařík
Pozice: Operations management
EXPERTÍZA V OBLASTI
- Operations management
- řízení firmy firmu přes čísla od rozpočtu přes controlling k jednotkovým nákladům
- vedení týmu i s využitím třetích stran v oblastech jako produkt, vývoj, marketing nebo logistika
- nastavení dlouhodobé a střednědobé cílů, řízení priorit a nastavení efektivních proces
ZKUŠENOSTI
- Řídil velké provozy v USA a ČR pro světové leadery jako UPS nebo DHL.
- Odpovídal za výsledky divizí a firem po stránce tržbové i nákladové.
- Pomáhal škálovat 2 platformní post startupy (Dáme jídlo a Liftago)
- Vedl start up yachting.com zaměřený na pronájem jachet
Martin Mikulášek
Pozice: Centrum zdraví, s.r.o., jednatel
EXPERTÍZA V OBLASTI
- Vedení obchodních týmů – výběr, motivace, rozvoj
- Marketing
- Řízení distribuční sítě
ZKUŠENOSTI
- Vývoj produktů
- Práce na definici cílových skupin a kampaních
- Školení a rozvoj distribuční sítě (bankovní, nebankovní)
- Prodejní a poprodejní servis klientům
- Vedení obchodního týmu – výběr regionálních zástupců, jejich rozvoj, motivace
- Kapitálové obchody
Jan Novák
Pozice: Leadership, executive coach, ICF professional certified coach
EXPERTÍZA V OBLASTI
- Leadership, executive coach
- Rozvoj a implementace informačních technologií
- Podpora profesmého rozvoje koučů
- rozvoj firemní kultury a vztahů
- Dialog, spolupráce, odpovědnost
- Odolnost, motivace, stres
- Rovnováha mezi pracovním a soukromým životem
ZKUŠENOSTI
- S manažery a lídry spolupracuji na cíleném rozvoji konkrétních klíčových dovedností v oblastech leadershipu, komunikačních dovedností a manažerských kompetencí.
- Zkušeným i začínajícím manažerům pomáhám budovat a rozvíjet osobní styl, rozvíjet přirozenou autoritu, zvyšovat a úspěšně uplatňovat svůj vliv ve prospěch jejich společnosti či týmu.
- Podporuji lídry, motivované high-achievery a výrazné osobnosti při rozvoji a uplatňování vlivu a potenciálu.
- Pomohu vám pojmenovat, uchopit a ovlivnit klíčová místa na vaší cestě k úspěchu, ať už jsou z oblasti byznysu, leadershipu, manažerských dovedností, či ze světa rozhovorů, emocí či osobních vztahů. Usnadním vám cestu pod povrch klíčových témat.
- Pomohu vám odhalit slepá místa, biasy a osobní tendence, které pak můžete ovlivnit ve svůj prospěch.
Vít Krištof
Pozice: Manažer obchodních týmů a týmů zákaznické péče
EXPERTÍZA V OBLASTI
- Tvorbu a realizace obchodní strategie
- Tvorbu a realizace zákaznické péče
- Expanze pomocí kanálů nepřímé komunikace
- Nastavování procesů
ZKUŠENOSTI
- Stavba obchodních týmů nepřímého prodeje, příprava strategií a zodpovědnost za plnění prodejních KPIs.
- Stavba týmů zákaznické péče, tvorba strategie zákaznické péče a zodpovědnost za plnění KPIs zákaznické péče
- Definování procesního a technologického rozvoje
- Začlenění externích partnerů do struktur prodejních týmů a týmů zákaznické péče
- Vyhledávání a nastavování spolupráce s externími obchodními partnery
- Workforce management
- Definování a zavlastnění business požadavků v rámci CRM, campaign managementu a CTI
- Spolupráce na obchodních projektech a projektech zákaznické zkušenosti
Jindřich Josefus
Pozice: IT konzultant & software architekt
EXPERTÍZA V OBLASTI
- IT konzultant
- software architekt
ZKUŠENOSTI
Jindřich je konzultantem a software architektem, který je přes deset let v těsném kontaktu s pokročilými technologiemi a procesy nejen z prostředí SAPu. Má za sebou vývoj komplexnějších systémů (primárně v online prostředí) a dokáže poradit v oblastech tvorby webových & mobilních aplikací, datovými integracemi a obecnými principy jak si pomocí IT technologií usnadnit život.
Martin Jech
Pozice: Podnikatel, inovátor, konzultant
EXPERTÍZA V OBLASTI
- Software Development & Product Development (vývoj softwaru typu „Software as a service“)
- Problémy mezi produktovým oddělením a vývojáři
- Technologické potíže, technický dluh, vysoká chybovost
- Digitální produkty
ZKUŠENOSTI
- Založil a vedl společnost Channel Partners – Obchodní společnost zastupující B2B klienty.
- Působil jako konzultant ve společnostech Deloitte a Ersnst & Young v oblasti software Development & Product Development.
Katarína Antalová
Pozice: Jednatelka a CEO společnosti Autonomous s.r.o.
EXPERTÍZA V OBLASTI
- Budování ICT společností E2E tzv. “na zelený louce”
- Implementace procesních rámců pro řízení ICT služeb z pohledu businessu
- Optimalizace provozních procesů se zaměření na efektivitu a hospodárnost
- Budování digitalizačního provozu E2E tzv. “na zelený louce”
- Coaching a mentoring zaměstnanců
ZKUŠENOSTI
- 23 let zkušeností
- Dlouholetá praxe s krizovým řízením, coachingem a mentoringem se zaměřením na efektivitu a hospodárnost
- Práce v zahraničí (Izrael, Velká Británie, USA)
- Vedení 25 přímých podřízených
Oskar Lažanský
Pozice: Business development manager
EXPERTÍZA V OBLASTI
- Zlepšení úspěšnosti transferu technologií a znalostí
- Řízení konkrétních projektů transferu technologií a znalostí
- Oceňování nehmotného majetku
- Management inovací
ZKUŠENOSTI
- Tvorba koncepce pro tranfer technologií do průmyslu, vyhledávání partnerů, průzkumy trhu, analýzy technologií, řízení projektů, marketing, licencování, oceňování
- Vedení solution marketingu a produktového marketingu pro segment výrobci strojů a vedení oddělení aplikačních specialistů průmyslové automatizace
Matěj Baránek
Pozice: Podnikatel, výkonný ředitel
EXPERTÍZA V OBLASTI
- Inovace a zapojení nových technologií
- Finance a investiční strategie
- Marketingové a komunikační strategie
ZKUŠENOSTI
- Crowfoundingová platforma Kickstarter – móda zaměřená na udržitelnost
- Nastavení standardů digitální komunikace, social media
- Marketingové kampaně
- Neformální propojování aktivit – od investic do nemovitostí, kryptoměn, až po služby v oblasti účetnictví a vývoj
- Řízení společnosti
Radka Murasová
Pozice: Ředitelka INION, konzultantka a podnikatelka
EXPERTÍZA V OBLASTI
- Strategické plánování a rozvoj podnikání
- Business plán, obchodní a marketingové strategie
- Podklady pro investory
- Mezinárodní obchod a expanze
- Řízení projektů a inovací
ZKUŠENOSTI
- Členka Forbes ideal place
- Vedení inovační infrastruktury, zakladatelka Inovačního centra INION
- Rozvoj obchodního potenciálu
- Obchodní, marketingové poradenské a konzultační služby
- Projektový management
Marek Moudrý
Pozice: PR manager, grafik
EXPERTÍZA V OBLASTI
- Řízení marketingového týmu
- Marketing
- Grafika
ZKUŠENOSTI
- 17 let v oboru kreativní grafiky a offline i online reklamy.
- Cca 10 let marketingový manažer sportovního klubu amerického fotbalu Blades Ústí nad Labem.
- Poslední tři roky součástí digitálního týmu GreenSocS spravujícího reklamy na sociálních sítích firem jako: Snuggs, Člověk v tísni, Akinu, Milion chvilek pro
demokracii, Jacer, CityZen. - Manažer/spolumajitel dětské herny Domeček u Rondelu a volnočasového centra Kroužkovna u Rondelu.
Jiří Pejša
Pozice: Management, Marketing
EXPERTÍZA V OBLASTI
- Strategické řízení
- Marketing, budování značky
- Projektové řízení
- Orientace na cíle
- Analýza dat
ZKUŠENOSTI
- Manažer se zkušenostmi v top managementu, specializovaný na strategické řízení firmy a marketing.
- Zkušenosti s mnoha dlouhodobými strategickými projekty formou vedení nebo přímého zapojení s průběhu 25 let praxe v různých oborech.
- Orientovaný na cíl, se strategickým myšlením, silnými analytickými schopnostmi a zaměřený na řešení problémů.
Radka Jansová
Pozice: Organizační konzultant, mentor, interim manažer
EXPERTÍZA V OBLASTI
- Tvorba a změna organizační struktury, manažerské role a leadership, firemní kultura
- Vzdělávání, hodnocení výkonu a zpětná vazba
- Brand a employee engagement
- Customer experience
- Recruitment proces
- GDPR
ZKUŠENOSTI
- Řešení v oblasti lidí, týmů a organizace, firemní kultury a komunikace, rozvoje a vzdělávání, řízení vztahů a zaměstnanci, zákazníky a dodavateli
- European Women on Boards – repositioning, organizace, tvorba a implementace komunikační a akční strategie, vzdělávání, networking, PR aj.
Jarmila Brixová
Pozice: HR profesionálka, We Invest in People poradkyně, Wellbeing koučka, mentorka, facilitátorka a zakladatelka firmy Wellbeing
EXPERTÍZA V OBLASTI
- Nastavení HR procesů podporující wellbeing kulturu (implementace wellbeing kultury)
- Implementace standardu kvality řízení a péče o lidi ve společnosti (We Invest In People)
- HR audit, design HR procesů, HR strategie
- Změna firemní kultury
- Rozvoj leadershipu
ZKUŠENOSTI
- Vytvoření konceptu Wellbeing a jeho pěti pilířů, design online wellbeing diagnostiky „Můj osobní
wellbeing“, vytvoření wellbeing strategie, měření a implementace wellbeing kultury v organizacích - Mentorka v rámci programu Equilibrium – rozvojový program pro talentované ženy
- Strategické řízení a rozvoj lidí ve společnosti – design nových HR procesů – náboru, adaptace, nový odměňovací systém, budování HR brandingu, nový vzdělávací a rozvojový systém „Zátiší Academy“, interní komunikace – design interního časopisu „Chuťovky“, transformace firemní kultury
Antonín Raizl
Pozice: Senior Advisor v Axelrod Advisory
EXPERTÍZA V OBLASTI
- Executive management
- Talent management
- Business development
- Strategic thinking
- Management
ZKUŠENOSTI
Jako Senior Advisor poskytuji organizační poradenství, modelování nákladů a poradenství v oblasti efektivní a efektivní automatizace obchodních procesů. S více než 15letými zkušenostmi v oboru jsem vedl a dodával komplexní, multifunkční projekty pro různá odvětví, včetně utilit a dopravy. Moje role zahrnuje analýzu organizačních struktur, procesů a systémů za účelem identifikace oblastí pro zlepšení a optimalizaci. Využívám své odborné znalosti v oblasti modelování nákladů, abych nabízel cenné poznatky o možnostech úspory nákladů a strategiích alokace zdrojů, což klientům umožňuje činit informovaná rozhodnutí, která zlepší jejich finanční výkonnost.
Jiří Mann
Pozice: Auditor, poradce
EXPERTÍZA V OBLASTI
- Posouzení vlivu prostředí na výrobky
- Zpracování dokumentace posouzení rizik pro nové nebo inovované výrobky
- Technická dokumentace k výrobkům
- Legislativně povinné posouzení shody výrobků před jejich uvedením na trh nebo do provozu
- Legislativně povinné prohlášení shody výrobků před jejich uvedením na trh nebo do provozu
- Reverzní inženýrství
- Poradenství v oblasti zavádění systémů řízení kvality podle ISO 9001 ISO 14001, ISO 45001, ISO 50001
- Technologický audit a audit způsobilosti
ZKUŠENOSTI
- Rychlý kariérní postup od mistra výroby k hlavnímu inženýrovi v průmyslové společnosti, se zaměřením na provozní řízení.
- Působení na vedoucích pozicích v uhelné společnosti, kde se věnoval investiční činnosti, generálním opravám a technickému rozvoji.
- Role předsedy představenstva a ředitele v korporátním prostředí, s důrazem na strategické řízení a poradenské služby.
- Aktivní účast v profesních a oborových organizacích, včetně práce ve správních radách a jako poradce.
- Expertíza v oblasti systémů řízení kvality, posuzování shody výrobků a přínos k rozvoji profesního vzdělávání a certifikace
Jakub Beneš
Pozice: Fyzikální ústav Akademie věd ČR / manažer digitálního inovačního HUBu B4I
EXPERTÍZA V OBLASTI
- Výběr a implementace ERP, APS a MES systémů
- Řízení výroby, vedení lidí, nastavování měřitelných cílů
- Řešení kompetenčních modelů, zpětných vazeb a motivace zaměstnanců
ZKUŠENOSTI
- Příprava a rozběh inovačního HUBu ve spolupráci akademických partnerů, průmyslu a místních institucí
- Řízení výrobního závodu BENEŠ a LÁT a.s. Z02, dlouhodobě v provozním zisku.
- Zavedení ERP SW KARAT do výrobních procesů BaL. Zavedení APS II do denního používání k řízení výroby.
- Spolupráce na tvorbě MES systému S-DATA v BaL pro online i offline hodnocení procesů výroby.
- Plánování a optimalizace výroby (nové technologie, snižování zmetkovosti)
Pavel Körner
Pozice: Řídící partner v AAA INSOLVENCE OK v.o.s.
EXPERTÍZA V OBLASTI
- Finanční distress
- Slabé cash flow
- Pohledávky či závazky po splatnosti
- Hrozba úpadku
- Záporný vlastní kapitál
ZKUŠENOSTI
- Bohaté zkušenosti na pozici insolvenčního správce
- Risk manager, Project manager, Dep. Head
- Project manager, člen týmu či expert on demand v řadě projektů v IT či Risku
Radek Nozar
Pozice: Firemní poradce, optimalizace procesů a ekonomiky v podnikání
EXPERTÍZA V OBLASTI
- Finanční plánování, controlling, anylýzy, reporting
- Cash flow
- Finanční účetnictví a doňová problematika
- Krizové řízení
- Motivace managementu, vztah majitel/manažer
ZKUŠENOSTI
Vladimír Kerič
Pozice: Finanční poradce/ Spolumajitel Partners market Ústí nad Labem
EXPERTÍZA V OBLASTI
- Osobní finance
- Zaměstnanecké benefity
- Firemní finance
ZKUŠENOSTI
- Založení a vedení pobočky Partners market
- Finanční poradce
- Školitel finanční gramotnosti
- Finanční plány a investiční portfolia
- Jednání s klienty
Jan Liška
Pozice: Zakladatel JLP/prezident AFP ČR
EXPERTÍZA V OBLASTI
- Finanční řízení, cenotvorba, finanční plánování
- Strategický management
- Dotace a vyhledávání externích zdrojů
- Marketingová strategie
- Restrukturalizace firem
- Převod a prodej firmy
ZKUŠENOSTI
Moje role je komplexní, nicméně vychází z filosofie být lepší. Každým dnem se zlepšovat. Proto neustále tvořím lepší systémy, procesy a metodiky pro poradenství v osobních i firemních financích. Díky tomu dostávají naší klienti vysokou úroveň poskytovaných rad. Malým firmám proto dokáži poradit, jak být větší a efektivnější, protože jsme si tím prošli také.
Zdeněk Buchcar
Pozice: Finanční ředitel, předseda dozorčí rady, jednatel
EXPERTÍZA V OBLASTI
- Finanční poradenství a finanční plán
- Účetnictví a daně
- Podklady pro finanční analýzu
- Dotační programy
ZKUŠENOSTI
- Založení a vedení společnosti Patriot KV, s.r.o.
- Fiannční plánování, cashflow a vedení účetnictví, kontrola účetních a daňových předpisů, legislativních požadavků
- Akvizice klientů, obchodní plány
- Vedení obchodního týmu a jejich profesní vývoj
- Finanční analýzy
Martin Svoboda
Pozice: Majitel a jednatel společnosti Asetrim s.r.o.
EXPERTÍZA V OBLASTI
- Finanční poradenství, úvěry, konsolidace aktiv, rozpočtování, vyhodnocování zakázek
- ERP systémy a evidenční systémy a jejich propojení
- Strategické analýzy
ZKUŠENOSTI
- Finance
- Projektový management (ERP systémy, IT)
- Strategický management
- Finanční a obchodní analýzy
- Práce s lidskými zdroji
- Daňová optimalizace
Tomáš Otava
Pozice: Finanční ředitel, manažer finančního controllingu, analýz a plánování, cetifikovaný kouč
EXPERTÍZA V OBLASTI
- Finanční řízení společnosti – reporting, finanční i nefinanční ukazatele
- Finanční plánování – cash flow
- Analýza firmy, pobočky či produktu/služby
ZKUŠENOSTI
- Dlouholetá praxe s finančním řízením společnosti
- Analýzy a plánování
- Účetní procesy, tok dokumentů, prezentace pro vedení a investory
Vít Vaněček
Pozice: Designér/Podnikatel
EXPERTÍZA V OBLASTI
- Design prostředí podporující inovace
- Branding prostřednictvím designu
- Efektivní využití prostor pro start-upy
ZKUŠENOSTI
Jako zkušený interiérový designér nabízím unikátní kombinaci kreativity a praktičnosti. Mé schopnosti pomáhají zavedeným firmám i začínajícím start-upům vytvářet inspirativní, funkční a značkové prostory, které nejenže podporují jejich růst, ale i v budoucnost. Této činnosti se věnuji od r. 1993 a mezi mé úspěšné projekty patří např. In-Spiro, ICUK, Větruše, spolupráce se Setuzou, Spolchemií či ČHMU aj.
Petr Pavlík
Pozice: Genderová rovnost
EXPERTÍZA V OBLASTI
- Genderový audit
- Plán genderové rovnosti
- Prevence diskriminace a sexuálního obtěžování
- Rozvoj lidských zdrojů v oblasti diverzity
ZKUŠENOSTI
- První představení opatření proti sexuálnímu obtěžování v České republice (příručka pro vedení vysokých škol a vyučujících, příručka pro studující vysokých škol)
- Genderový audit v ČR – vývoj prvních metodik genderového auditu
- Vývoj e-learningového programu Rovné příležitosti pro muže a ženy v ČR pro zaměstnance státní a regionální správy
- Editor Stínových zpráv v oblasti rovného zacházení a rovných příležitostí žen a mužů v ČR
Jan Tyl
Pozice: Business a dotační poradce
EXPERTÍZA V OBLASTI
- HR
- Externí financování ve formě grantů a dotací
- Začáetek podnikání – práva a povinnosti podnikatele
- Účetnictví a finance
ZKUŠENOSTI
- Vedení personálních oddělení
- Zodpovědnost za legislativu, BOZP, částečně ISO
- HR controlling, výkonnost zaměstnanců, odměňování
- Jednání s odborovou organizací
- Řízení personálních nákladů
Tomáš Čekal
Pozice: Poradce systémů řízení, podnikové ekologie, OZO BOZP a OZO KOO na staveništi, OZO PO, interní auditor
EXPERTÍZA V OBLASTI
- Poradenství systémů řízení
- Vize, mise, hodnoty, firemní kultura
- Podniková ekologie, bezpečnost a ochrana zdraví při práci
- Koordinace BOZP na staveništi a požární ochrana
ZKUŠENOSTI
- Poradenství v rámci zavádění, aktualizace a udržování pro malé, střední i velké podniky v oblasti Systémů řízení dle ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001, ISO 27001, ISO 37001, ISO 17025, ISO 13485, ISO
17025 a dalších, provádění interních auditů, podpora v rámci certifikace certifikačním orgánem
Poradenství v rámci zavádění, aktualizace a udržování produktové certifikace dle EN 1090, EN 15058,
podpora v rámci certifikace certifikačním orgánem
Znalost právních požadavků v oblasti řízení společnosti, uvádění produktů na trh, bezpečnosti a
ochrany při práci, požární ochrany a podnikové ekologie, účast a podpora v rámci kontrol a auditů
Marek Česal
Pozice: Founder of be#wow digital agency
EXPERTÍZA
- UX design a digitální marketing
- Brand identity, implementace do online a offline prostředí
ZKUŠENOSTI
- Marek je kreativní nadšenec a detailista, což mu umožňuje vyvíjet unikátní a účinné strategie, které posouvají brand na novou úroveň.
- Jeho inovační přístup a touha po dokonalosti zajistí úspěch jeho klientů a budování trvalých vztahů s jejich zákazníky.
Leoš Kubíček
Pozice: Spolumajitel a CEO skupiny firem Holistic management, s.r.o
EXPERTÍZA PRO OBLAST
- obchodní strategie
- řízení portfolia značek
- virtuální a rozšířená realita
- profesionální koučink a strategické firemní poradenství
- holistic management
ZKUŠENOSTI
- víc než 20 let zkušeností v obchodě a vedení firem
- obchodní ředitel několika nadnárodních značek
- zakladatel a spolumajitel společností, nabízející služby holistic managementu a virtuální reality
Martin Čejka
Pozice: Specialista v oblasti umělé inteligence
EXPERTÍZA V OBLASTI
- Specialista v oblasti umělé inteligence
ZKUŠENOSTI
Martin je programátor a student doktorské programu v oblasti umělé inteligence. Konzultovat můžete využití produktů a metod umělé inteligence jako jsou virtuální asistenti, rozpoznávání obrazu, klasifikace textů, predikce hodnot. Také obecné postupy vývojových aktivit (webové a mobilní aplikace).
Miloš Nekola
Pozice: Business Consultant, OSVČ
EXPERTÍZA V OBLASTI
- Plánování a analýzy
- Interní audity
- Bankovnictví
ZKUŠENOSTI
- Téměř 30 let zkušenosti v bankovním sektoru, od analýz, plánování, auditorství až po vedení pobočky banky
- Od roku 2013 business konzultant – organizační, ekonomické, finanční a podnikatelské poradenství
Tereza Nováková
Pozice: Mentor start-upů i firem
EXPERTÍZA V OBLASTI
- Nastavení procesů ve firmě
- E-shopy, e-commerce, IT firmy
- Oblast řízení firmy
- Organický růst firmy
ZKUŠENOSTI
- Projektový manažer – zodpovědnost za provozovny Zásilkovny na Moravě, hiring všech pozic, správa vozového parku, zákaznický servis, finance, administrativa
- Finanční plánování, cashflow a vedení účetnictví, kontrola účetních a daňových předpisů, legislativních požadavků
- Matching IT specialistů se zaměstnavateli, dodávání IT specialistů do firem
- E-shopy a marketing
- Vedení oddělení realizací IT a PM, komunikace s ostatními odděleními
Petr Jansa
key account managerChci to probrat
Po odeslání formuláře bude vaše zpráva ihned předána zodpovědné osobě za službu. Garant služby se vám bude věnovat s prioritou a odpoví na vaši zprávu co nejdříve. Děkujeme za váš zájem a těšíme se na spolupráci.
Petr Jansa
key account managerPodporují:
Potřebujete pomoci s něčím jiným?
Pro firmy
Služby a konzultace pro rozjezd podnikání, inovace, expanzi…
Pro školy
Vzdělávání k podnikavosti, praxe, soutěže…
Pro region
Projekty pro rozvoj regionu, nové příležitosti, analýzy
Pro vaše akce
Pronájem našich prostor pro vaše setkání a akce
- Podpora ekosystému (Smart III - ÚK)
- Podpora podnikání (TCÚK)
- Podpora podnikavosti (RUR)
- Strategie, analýzy, mapování pro ÚK
- Podpora dodavatelských řetězců (Greene 4.0)
- Skladování energie (StoreMore)
- Integrace 55+ na trh práce (IntegrAGE)
- Podpora odpovědné digitalizace (COEUS)
- Podpora smart city (pro starosty obcí)
Pro vaše akce
Pronájem našich prostor pro vaše setkání a akce