Naše služby

Tento formulář vám umožní vybrat typ služby a konkrétní službu

Nejprve vyberte typ služby, poté zvolte konkrétní službu a klikněte na tlačítko "Zobrazit službu"

×

Kariéra

CHCETE BÝT SOUČÁSTÍ NAŠEHO TÝMU?

Máte rádi tento region? Jste odborník ve svém oboru a myslíte, že nám můžete pomoci kraj pozvednout, vytvořit nové příležitosti, sdílet své know-how? Pojďte s námi spolupracovat! Průběžně hledáme talentované lidi, experty, spolupracovníky, nové kolegy…

VolnÁ pozice

Manažer/ka marketingu

Do našeho týmu Inovačního centra Ústeckého kraje z.s. hledáme manažera/ku marketingu, který/á se bude věnovat propagaci našich aktivit. Očekáváme posilu, která dokáže srozumitelnou a atraktivní komunikací posouvat značku ICUK a Ústeckého kraje tak, aby byla vidět u startupů, zavedených firem, partnerů i veřejnosti. Nabízíme práci, kde budete kombinovat strategii, kreativitu i operativu a vaše úsilí bude mít přímý dopad na rozvoj Ústeckého kraje.

Místo výkonu práce:
ICUK – Velká Hradební 2800/54, 400 01 Ústí nad Labem

CO BUDETE DĚLAT?
  • Tvořit a realizovat marketingovou strategii pro propagaci služeb, projektů a akcí ICUK i celého regionu (podpora startupů, vzdělávání, mezinárodní aktivity aj.)
  • Řídit činnost marketingového oddělení
  • Komunikovat klíčové projekty a úspěchy ICUK
  • Spravovat online kanály (web, sociální sítě, newslettery) a obsahový marketing (články, blogy, PR)
  • Koordinovat event marketing – propagace, organizace a podpora akcí pro startupy, firmy a vzdělávací projekty
  • Spolupracovat s projektovými manažery a dalšími týmy ICUK
  • Monitorovat, vyhodnocovat a reportovat marketingové kampaně
  • Budovat značku ICUK v regionu a zviditelňovat inovativní firmy a projekty
PŘEDPOKLADY:
  • VŠ vzdělání v oboru marketing, obchod, ekonomie – výhodou
  • 3–5 let zkušeností v marketingu – zkušenost s řízením kampaní, rozpočtů i projektů
  • Zkušenost s vedením týmu
  • Schopnost strategicky přemýšlet, tvořit a samostatně dotahovat úkoly
  • Výborné komunikační dovednosti (psaní, prezentování)
  • Znalost digitálních nástrojů – Google Analytics, AI nástroje, e-mailingové systémy, základní grafické programy apod.
  • Schopnost pracovat samostatně i v týmu
  • Angličtina na komunikativní úrovni (komunikace s mezinárodními partnery)
  • Řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič) 
CO NABÍZÍME?
  • Práci v neziskové organizaci podporující inovace a rozvoj ústeckého regionu
  • Možnost vést marketingové projekty od strategie až po realizaci
  • Spolupráci s inspirativními lidmi – odborníky, startupisty, zavedenými firmami, akademickou sférou i veřejnou správou
  • 25 dní dovolené, flexibilní pracovní dobu, možnost částečné práce z home office
  • Sick days, zvýhodněné jízdné DÚK, mobilní tarif Vodafone

Nástup: možný od 1. ledna 2026 nebo dle domluvy.

Jak se přihlásit: Pošlete nám své CV a motivační dopis na e-mail: mentlikova@icuk.cz

 

VolnÁ pozice

Event Manažer/ka 

Hledáme kreativního, organizačně silného a spolehlivého kolegu/kolegyni na pozici Event Manažer/ka. Pokud tě baví svět eventů, dokážeš si pohlídat každý detail, umíš pracovat
s lidmi i dodavateli a chceš tvořit akce, které mají smysl a posouvají region dopředu, pak hledáme právě tebe!

Místo výkonu práce: sídlo ICUK (Velká Hradební 2800/54, Ústí nad Labem) + práce v terénu na akcích
Úvazek: možnost částečného i plného úvazku

CO BUDEŠ DĚLAT?

  • Plánovat, organizovat a realizovat eventy ICUK – od odborných workshopů přes networking až po větší veřejné akce.
  • Přicházet s nápady na nové formáty akcí a aktivně je rozvíjet.
  • Koordinovat kompletní eventový proces – místo, logistika, technika, catering, dodavatelé, program i podpora účastníků.
  • Komunikovat s partnery a podílet se na budování komunit kolem inovačních
    a podnikatelských aktivit.
  • Spolupracovat s marketingovým týmem na propagaci akcí a tvorbě podkladů pro komunikaci.
  • Zajišťovat podklady, prezenčky, výstupy a vyhodnocení každé akce.
  • Reprezentovat ICUK na akcích v regionu i mimo něj.

 CO BYS MĚL/A MÍT?

  • Praxi v oblasti event managementu, produkce, marketingu nebo organizace akcí.
  • Výborné organizační schopnosti, kreativitu a cit pro detail.
  • Skvělé komunikační dovednosti a schopnost pracovat s různými typy partnerů, dodavatelů i účastníků.
  • Řidičský průkaz skupiny B (podmínkou) – některé akce vyžadují mobilitu.
  • Schopnost pracovat samostatně, zároveň ale umět fungovat v týmovém prostředí.
  • Výhodou je zkušenost s plánováním a realizací odborných či komunitních akcí.

CO ZA TO?

  • Práci, která má dopad na rozvoj regionu a podporu podnikavosti a inovací.
  • Plný či částečný úvazek (dle domluvy) v moderním prostředí ICUK v centru Ústí nad Labem.
  • Prostor pro vlastní nápady a možnost podílet se na atraktivních akcích
    a spolupracích.
  • Spolupráci s odborníky, zajímavými hosty a inspirativní komunitou.
  • 25 dní dovolené, flexibilní pracovní dobu, možnost částečné práce z home office, Sick days, zvýhodněné jízdné DÚK, mobilní tarif Vodafone.
  • Nástup: možný od ledna 2026 nebo dle domluvy.

Nástup možný ihned!

Své profesní CV a krátký motivační dopis zašli na: mentlikova@icuk.cz

Těšíme se na tvoji přihlášku!

Hledáme AI experty

pro naše programy

Umíte využít sílu umělé inteligence k růstu podnikání? Přidejte se k nám a pomáhejte firmám z Ústeckého kraje dosáhnout nových úspěchů!

Hledáme učitele IT

jako lektory pro školení

Jste učitel informatiky, IT specialista nebo máte zkušenosti s výukou ICT, kyberbezpečnosti a GDPR? Připojte se k pilotnímu programu digitalizace firem v Ústeckém kraji! Pokud máte alespoň tři roky praxe a zkušenosti s výukou, baví vás předávat know-how a chcete podpořit digitální růst firem, tahle příležitost je právě pro vás!
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies, abychom vám mohli poskytnout co nejlepší uživatelský zážitek. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.