Podělil byste se s námi o nějaký AHA moment během mentorského sezení?
Na plno podnětů, které jsem měl v hlavě, jsem se díval jedním pohledem. Pomohlo mi to získat nadhled z více perspektiv, i třeba těch ne úplně příjemných. Někdy to otevřelo větší možnosti, než-li jsem si myslel, a někdy naopak jsme dané myšlenky úplně uzavřeli, protože byly nerealizovatelné nebo ekonomicky nezajímavé.
Často jste s mentorem řešili obchod a marketing firmy. Kde jste identifikovali hlavní nedostatky? A povedlo se je odstranit?
V zásadě jsme byli za vedení obchodu a marketingu pochváleni, že jej vedeme dobrým směrem, což mě velmi potěšilo. Stejně tak za reporting obchodu a chod firmy, i za to, že jsme v době pandemie neusnuli a jsme stále vidět. A o to jsme se snažili: „být vidět“ a dělat outflow, aby o nás bylo více slyšet. Momentálně, kdy se opět začínají kola eventů roztáčet, se nám to vrací v podobě poptávek ze stran klientů, které jsme před pandemií neměli a v době pandemie jsme je aktivně oslovovali formou newsletterů a reklamou na internetu.
Aktuálně (červenec 2021) se rozvolňuje a pandemie je na ústupu. Lze tedy říct, že se vám už dýchá lépe?
Nemůžeme si nyní stěžovat na nedostatek poptávek a jsme za to velmi vděční. Díky tomu opět nabíráme nové posily do týmu. Doufám, že to půjde stejně dobře i nadále a my už se nikdy nedostaneme do podobné situace.
Dokázal byste predikovat, jak budou probíhat v blízké budoucnosti kulturní události? Zkrátka na co se mohou lidi připravit?
Jsem velký optimista. Kdybych nebyl, tak bychom tuto dobu asi nezvládli. Proto si myslím a z celého srdce si přeji a přeji všem nejen z našeho odvětví, aby se již „černý únor“, kterým začala pro nás loni pandemie (pořadatelé akcí byli úplně první, komu se vše zastavilo, a jsme poslední, kdo mohl opět něco dělat), nikdy nevrátil. Aby se kolotoč, který se nyní roztočil, nabral opět na obrátkách a z oblasti onlinů se opět všichni vrátili k běžnému setkávání. A že je o to zájem! Jsme toho svědky i nyní na prvních akcích, které již máme za sebou pro naše klienty. Lidi se potřebují setkávat a sbírat zážitky. Od toho tu jsme, od toho tu je náš eventový business.
Jaké jsou vaše další firemní kroky?
Jsme v plné přípravě na letní sezonu, máme před sebou různé firemní akce (rodinné dny), produkčně zajištujeme přes léto asi 4 festivaly po ČR. Novinkou je rozšíření služeb o půjčovnu mobiliáře a inventáře. Půjčovna již funguje, ale do pár měsíců bychom z této služby chtěli udělat samostatně fungující firmu (www.d-rent.cz). Oslovujeme tím nejen naše současné firemní klienty, ale i nově konečného zákazníka, který pořádá svatbu nebo rodinnou oslavu. Díky velkému zájmu a „díře“ na trhu v lokalitě Ústecko – Liberecko – Karlovarsko věříme, že s tímto uspějeme.
Lubomíre, děkujeme za Váš čas a přejeme Vám i firmě mnoho energie.