
→ Potřebujete odborné poradenství, konzultaci či pomoc pro vaši firmu, projekty nebo S dotacemi?
→ Vyberte si některého z našich expertů a začněte novou kapitolu Vašeho podnikání.
→ NA TUTO PORADENSKOU SLUŽBU MŮŽETE ZÍSKAT DOTACI (DO VÝŠE 80% ČÁSTKY ZA KONZULTACE).
NAŠI EXPERTI
Vyberte si experta z naší regionální databáze. Jsou seřazeni dle primárního oboru, ve kterém jsou špičkou.
Pokud chcete poradit s výběrem experta, kontaktujte nás, poradíme → klikněte zde a napište nám.
- material management
- finance management
- produkt (vývoj, engineering)
- podnikání a leadership
- obchod a vztahy se zákazníkem
- výroba
- HR
- access to finance
- ostatní
Strategický nákup scouting a contracting (komplexnější řešení, řízení rizik, partnerství) • Warehouse management system, design skladu • Procurement (operativní nákup) • Logistic management (suppliers, expedition)
Finanční řízení (procesy, cashflow, banky…) • Finanční plán (sestavování a změny budgetu, nástroje) • Účetnictví • Controlling a manažerské účetnictví • Pricing • Implementace FIS
Miloš Nekola
Business Consultant, OSVČ
EXPERTÍZA PRO OBLAST
- plánování a analýzy
- interní audity
- bankovnictví
ZKUŠENOSTI
- téměř 30 let zkušenosti v bankovním sektoru, od analýz, plánování, auditorství až po vedení pobočky banky
- od roku 2013 business konzultant – organizační, ekonomické, finanční a podnikatelské poradenství
Pavel Körner
Řídící partner v AAA INSOLVENCE OK v.o.s.
EXPERTÍZA PRO OBLAST
- finanční distress
- slabé cash flow
- pohledávky či závazky po splatnosti
- hrozba úpadku
- záporný vlastní kapitál
ZKUŠENOSTI
- bohaté zkušenosti na pozici insolvenčního správce
- risk manager, Project manager, Dep. Head
- project manager, člen týmu či expert on demand v řadě projektů v IT či Risku
Vývoj SW • Vývoj HW • Agilní vývoj produktu • Produkt management • UX, design produktu a služeb • Software UX • Příprava a řízení VaV projektů • Komercializace výsledků VaV • Ochrana duševního vlastnictví (IPR) • Inovační proces • Umělá inteligence / AI • Firemní IT, architektura, cybersecurity
Martin Čejka
specialista v oblasti umělé inteligence
EXPERTÍZA PRO OBLAST
- specialista v oblasti umělé inteligence
ZKUŠENOSTI
Martin je programátor a student doktorské programu v oblasti umělé inteligence. Konzultovat můžete využití produktů a metod umělé inteligence jako jsou virtuální asistenti, rozpoznávání obrazu, klasifikace textů, predikce hodnot. Také obecné postupy vývojových aktivit (webové a mobilní aplikace).
Jindřich Josefus
IT konzultant & software architekt
EXPERTÍZA PRO OBLAST
- IT konzultant
- software architekt
ZKUŠENOSTI
Jindřich je konzultantem a software architektem, který je přes deset let v těsném kontaktu s pokročilými technologiemi a procesy nejen z prostředí SAPu. Má za sebou vývoj komplexnějších systémů (primárně v online prostředí) a dokáže poradit v oblastech tvorby webových & mobilních aplikací, datovými integracemi a obecnými principy jak si pomocí IT technologií usnadnit život.
Martin Jech
Podnikatel, inovátor, konzultant
EXPERTÍZA V OBLASTI
- Software Development & Product Development (vývoj softwaru typu „Software as a service“)
- problémy mezi produktovým oddělením a vývojáři
- technologické potíže, technický dluh, vysoká chybovost
- digitální produkty
ZKUŠENOSTI
Založil jsem a vedl společnost Channel Partners – Obchodní společnost zastupující B2B klienty. Působil jsem jako konzultant ve společnostech Deloitte a Ersnst & Young v oblasti software Development & Product Development.
Katarína Antalová
jednatelka a CEO společnosti Autonomous s.r.o.
EXPERTÍZA PRO OBLAST
- budování ICT společností E2E tzv. “na zelený louce”
- implementace procesních rámců pro řízení ICT služeb z pohledu businessu
- optimalizace provozních procesů se zaměření na efektivitu a hospodárnost
- budování digitalizačního provozu E2E tzv. “na zelený louce”
- coaching a mentoring zaměstnanců
ZKUŠENOSTI
- 23 let zkušeností
- dlouholetá praxe s krizovým řízením, coachingem a mentoringem se zaměřením na efektivitu a hospodárnost
- práce v zahraničí (Izrael, Velká Británie, USA)
- vedení 25 přímých podřízených
Vize, mise, hodnoty, firemní kultura • Formulace strategie • Strategická exekuce • Finanční plánování • Rozvoj a růst organizace • Leadership a manažerské dovednosti • Nastavení a tvorba týmů • Motivace, komunikace, procesy • Majitelská dohoda a zadání • Podíly, opce • Vstup investora • M&A • Následnictví, předávání firmy • Krizový management • Agilní řízení
Leoš Kubíček
spolumajitel a CEO skupiny firem Holistic management, s.r.o
EXPERTÍZA PRO OBLAST
- obchodní strategie
- řízení portfolia značek
- virtuální a rozšířená realita
- profesionální koučink a strategické firemní poradenství
- holistic management
ZKUŠENOSTI
- víc než 20 let zkušeností v obchodě a vedení firem
- obchodní ředitel několika nadnárodních značek
- zakladatel a spolumajitel společností, nabízející služby holistic managementu a virtuální reality
Radim Bzura
manažer a člen managementu O2
EXPERTÍZA PRO OBLAST
- poradenství v oblasti řízení změn
- obchodní a prodejní strategie
- business development
- ekonomické analýzy, marketing
ZKUŠENOSTI
Radim je manažerem Network field force ve společnosti O2, kde je zodpovědný za řízení týmů techniků v celé ČR, logistiky, TV a rozhlas přenosů. Je odpovědnou osobou v obchodním rejstříku za všechny fixní služby O2,
Mezifiremní mentor za O2 – Innogy, ČSOB, NET4GAS, Moneta, VTI Wayra (konzultant)
Jednatelem společnosti R2 Consulting, kde zodpovídá za marketing a ekonomické analýzy.
V neposlední řadě je dlouholetým mentorem a expertem podnikatelského inkubátoru StartUp Go
Lukáš Jánošík
Marketer, Mentor, Speaker
EXPERTÍZA V OBLASTI
- strategický management
- strategický marketing
- produktový vývoj
- propagace, PR a podpora prodeje
- optimalizace
- mentoring v životních otázkách a vyšším smyslu našeho pracovního ale i osobního počínání
ZKUŠENOSTI
Lukáš se vypracoval postupně z juniorské pozice až do top managementu firmy Catherine a spolu s majiteli se podílel na nejvyšším vedení firmy, která zaměstnávala více než 100lidí a působila na desítkách zahraničních trhů.
Vzhledem k jeho osobnostnímu zaměření, životním zkušenostem, ale i vzdělání a pracovním kompetencím nabízí zejména strategický management, strategický marketing, mentoring v životních otázkách a vyšším smyslu našeho pracovního ale i osobního počínání.
Lukáš Šafařík
Operations management
EXPERTÍZA V OBLASTI
- Operations management
- řízení firmy firmu přes čísla od rozpočtu přes controlling k jednotkovým nákladům
- vedení týmu i s využitím třetích stran v oblastech jako produkt, vývoj, marketing nebo logistika
- nastavení dlouhodobé a střednědobé cílů, řízení priorit a nastavení efektivních procesů
ZKUŠENOSTI
Řídil jsem velké provozy v USA a ČR pro světové leadery jako UPS nebo DHL. Odpovídal za výsledky divizí a firem po stránce tržbové i nákladové. Pomáhal jsem škálovat 2 platformní post startupy (Dáme jídlo a Liftago) a vedl start up yachting.com zaměřený na pronájem jachet.
Katarína Antalová
jednatelka a CEO společnosti Autonomous s.r.o.
EXPERTÍZA PRO OBLAST
- budování ICT společností E2E tzv. “na zelený louce”
- implementace procesních rámců pro řízení ICT služeb z pohledu businessu
- optimalizace provozních procesů se zaměření na efektivitu a hospodárnost
- budování digitalizačního provozu E2E tzv. “na zelený louce”
- coaching a mentoring zaměstnanců
ZKUŠENOSTI
- 23 let zkušeností
- dlouholetá praxe s krizovým řízením, coachingem a mentoringem se zaměřením na efektivitu a hospodárnost
- práce v zahraničí (Izrael, Velká Británie, USA)
- vedení 25 přímých podřízených
Martin Mikulášek
Centrum zdraví, s.r.o., jednatel
EXPERTÍZA V OBLASTI
- Vedení obchodních týmů – výběr, motivace, rozvoj
- Marketing
- Řízení distribuční sítě
ZKUŠENOSTI
- Vývoj produktů
- Práce na definici cílových skupin a kampaních
- Školení a rozvoj distribuční sítě (bankovní, nebankovní)
- Prodejní a poprodejní servis klientům
- Vedení obchodního týmu – výběr regionálních zástupců, jejich rozvoj, motivace
- Kapitálové obchody
Tomáš Čekal
Jednatel, OSVĆ
EXPERTÍZA V OBLASTI
- Poradenství systémů řízení
- Vize, mise, hodnoty, firemní kultura
- Podniková ekologie, bezpečnost a ochrana zdraví při práci
- Koordinace BOZP na staveništi a požární ochrana
ZKUŠENOSTI
- Poradenství v rámci zavádění, aktualizace a udržování pro malé, střední i velké podniky v oblasti Systémů řízení dle ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001, ISO 27001, ISO 37001, ISO 17025, ISO 13485, ISO
17025 a dalších, provádění interních auditů, podpora v rámci certifikace certifikačním orgánem
Poradenství v rámci zavádění, aktualizace a udržování produktové certifikace dle EN 1090, EN 15058,
podpora v rámci certifikace certifikačním orgánem
Znalost právních požadavků v oblasti řízení společnosti, uvádění produktů na trh, bezpečnosti a
ochrany při práci, požární ochrany a podnikové ekologie, účast a podpora v rámci kontrol a auditů
Josef Tyl
Business a dotační poradce
EXPERTÍZA V OBLASTI
- HR
- Externí financování ve formě grantů a dotací
- Začáetek podnikání – práva a povinnosti podnikatele
- Účetnictví a finance
ZKUŠENOSTI
- Vedení personálních oddělení
- Zodpovědnost za legislativu, BOZP, částečně ISO
- HR controlling, výkonnost zaměstnanců, odměňování
- Jednání s odborovou organizací
- Řízení personálních nákladů
Jakub Beneš
Fyzikální ústav Akademie věd ČR / manažer digitálního inovačního HUBu B4I
EXPERTÍZA V OBLASTI
- Výběr a implementace ERP, APS a MES systémů
- Řízení výroby, vedení lidí, nastavování měřitelných cílů
- Řešení kompetenčních modelů, zpětných vazeb a motivace zaměstnanců
ZKUŠENOSTI
- Příprava a rozběh inovačního HUBu ve spolupráci akademických partnerů, průmyslu a místních institucí
- Řízení výrobního závodu BENEŠ a LÁT a.s. Z02, dlouhodobě v provozním zisku.
- Zavedení ERP SW KARAT do výrobních procesů BaL. Zavedení APS II do denního používání k řízení výroby.
- Spolupráce na tvorbě MES systému S-DATA v BaL pro online i offline hodnocení procesů výroby.
- Plánování a optimalizace výroby (nové technologie, snižování zmetkovosti)
Radka Jansová
Organizační konzultant, mentor, interim manažer
EXPERTÍZA V OBLASTI
- tvorba a změna organizační struktury, manažerské role a leadership, firemní kultura
- Vtdělávání, hodnocení výkonu a zpětná vazba
- Brand a employee engagement
- Customer experience
- Recruitment proces
- GDPR
ZKUŠENOSTI
- řešení v oblasti lidí, týmů a organizace, firemní kultury a komunikace, rozvoje a vzdělávání, řízení vztahů a zaměstnanci, zákazníky a dodavateli
- European Women on Boards – repositioning, organizace, tvorba a implementace komunikační a akční strategie, vzdělávání, networking, PR aj.
Jarmila Brixová
HR profesionálka, We Invest in People poradkyně, Wellbeing koučka, mentorka, facilitátorka a zakladatelka firmy Wellbeing
EXPERTÍZA V OBLASTI
- Nastavení HR procesů podporující wellbeing kulturu (implementace wellbeing kultury)
- Implementace standardu kvality řízení a péče o lidi ve společnosti (We Invest In People)
- HR audit, design HR procesů, HR strategie
- Změna firemní kultury
- Rozvoj leadershipu
ZKUŠENOSTI
- Vytvoření konceptu Wellbeing a jeho pěti pilířů, design online wellbeing diagnostiky „Můj osobní
wellbeing“, vytvoření wellbeing strategie, měření a implementace wellbeing kultury v organizacích - Mentorka v rámci programu Equilibrium – rozvojový program pro talentované ženy
- Strategické řízení a rozvoj lidí ve společnosti – design nových HR procesů – náboru, adaptace, nový odměňovací systém, budování HR brandingu, nový vzdělávací a rozvojový systém „Zátiší Academy“, interní komunikace – design interního časopisu „Chuťovky“, transformace firemní kultury
Průzkum trhu • Marketingová strategie a produktový marketing • Growth marketing (vyhodnocení, big data, nástroje, web) • Digital / online marketing • Customer experience • Brand building / management • Public Relations • Obsahový marketing / copywriting • Mezinárodní marketing • B2C Specifika • B2B Specifika • Obchodní a Go-to-market strategie • Řízení obchodního týmu, CRM (výběr a implementace) • E-Commerce • Zahraniční obchod a expanze do zahraničí • Řízení partnerských sítí, nepřímý prodej • Zákaznická péče a Customer Success • B2C specifika obchodu • B2B specifika obchodu
Marek Česal
Founder of be#wow digital agency
EXPERTÍZA
- UX design a digitální marketing
- brand identity, implementace do online a offline prostředí
ZKUŠENOSTI
Marek je kreativní nadšenec a detailista, což mu umožňuje vyvíjet unikátní a účinné strategie, které posouvají brand na novou úroveň. Jeho inovační přístup a touha po dokonalosti zajistí úspěch jeho klientů a budování trvalých vztahů s jejich zákazníky.
Lukáš Šafařík
Operations management
EXPERTÍZA V OBLASTI
- Operations management
- řízení firmy firmu přes čísla od rozpočtu přes controlling k jednotkovým nákladům
- vedení týmu i s využitím třetích stran v oblastech jako produkt, vývoj, marketing nebo logistika
- nastavení dlouhodobé a střednědobé cílů, řízení priorit a nastavení efektivních procesů
ZKUŠENOSTI
Řídil jsem velké provozy v USA a ČR pro světové leadery jako UPS nebo DHL. Odpovídal za výsledky divizí a firem po stránce tržbové i nákladové. Pomáhal jsem škálovat 2 platformní post startupy (Dáme jídlo a Liftago) a vedl start up yachting.com zaměřený na pronájem jachet.
Leoš Kubíček
spolumajitel a CEO skupiny firem Holistic management, s.r.o
EXPERTÍZA PRO OBLAST
- obchodní strategie
- řízení portfolia značek
- virtuální a rozšířená realita
- profesionální koučink a strategické firemní poradenství
- holistic management
ZKUŠENOSTI
- víc než 20 let zkušeností v obchodě a vedení firem
- obchodní ředitel několika nadnárodních značek
- zakladatel a spolumajitel společností, nabízející služby holistic managementu a virtuální reality
Lukáš Jánošík
Marketer, Mentor, Speaker
EXPERTÍZA V OBLASTI
- strategický management
- strategický marketing
- produktový vývoj
- propagace, PR a podpora prodeje
- optimalizace
- mentoring v životních otázkách a vyšším smyslu našeho pracovního ale i osobního počínání
ZKUŠENOSTI
Lukáš se vypracoval postupně z juniorské pozice až do top managementu firmy Catherine a spolu s majiteli se podílel na nejvyšším vedení firmy, která zaměstnávala více než 100lidí a působila na desítkách zahraničních trhů.
Vzhledem k jeho osobnostnímu zaměření, životním zkušenostem, ale i vzdělání a pracovním kompetencím nabízí zejména strategický management, strategický marketing, mentoring v životních otázkách a vyšším smyslu našeho pracovního ale i osobního počínání.
Martin Jech
Podnikatel, inovátor, konzultant
EXPERTÍZA V OBLASTI
- Software Development & Product Development (vývoj softwaru typu „Software as a service“)
- problémy mezi produktovým oddělením a vývojáři
- technologické potíže, technický dluh, vysoká chybovost
- digitální produkty
ZKUŠENOSTI
Založil jsem a vedl společnost Channel Partners – Obchodní společnost zastupující B2B klienty. Působil jsem jako konzultant ve společnostech Deloitte a Ersnst & Young v oblasti software Development & Product Development.
Martin Mikulášek
Centrum zdraví, s.r.o., jednatel
EXPERTÍZA V OBLASTI
- Vedení obchodních týmů – výběr, motivace, rozvoj
- Marketing
- Řízení distribuční sítě
ZKUŠENOSTI
- Vývoj produktů
- Práce na definici cílových skupin a kampaních
- Školení a rozvoj distribuční sítě (bankovní, nebankovní)
- Prodejní a poprodejní servis klientům
- Vedení obchodního týmu – výběr regionálních zástupců, jejich rozvoj, motivace
- Kapitálové obchody
Laura Mitroliosová
Jednatelka, Co-founder
EXPERTÍZA V OBLASTI
- Cirkulární ekonomika a udržitelnost
- Nové produkty
- Firemní strategie
- Obalové a odpadové hospodářství
- Nefinanční reporting
ZKUŠENOSTI
V oblasti bankovnictví jsem na pozici procesního manažera implementovala nový produkt na českém trhu do interních procesů banky. Po odchodu z bankovnictví jsem se zapojila do řízení Institutu Cirkulární Ekonomiky, moje práce byla vytvořit stabilní a finančně soběstačnou organizaci bez grantů a dotací a to se povedlo. Dnes svoje zkušenosti předávám dalším novým organizacím a projektům. Po celou mojí kariéru rozvíjím nové produkty, nastavuji procesy a věnuji se vedení zaměstnanců a dalších členů týmu a nastavování zdravého finančního fungování organizací.
Radek Škornička
Marketer, interim manažer
EXPERTÍZA V OBLASTI
- Marketing se zkušenostmi v oblasti FMCG a maloobchodu
ZKUŠENOSTI
Totální rebranding a relaunching 2 silných českých značek (drogerie Teta, barvy Balakryl) vč. budování marketingových týmů, redefinice produktového portfolia, mediální plánování, briefing a realizace. Za přestavbu společnosti Teta získal cenu Effie 2015
Zodpovědnost za B2C komunikaci. Briefing a provádění ATL a BTL kampaně.
Aleš Holan
startup kouč a mentor, team manager, přednášející na VŠE
EXPERTÍZA V OBLASTI
- sales and team management
- strategy and business development management
- start-up
- marketing management
ZKUŠENOSTI
- oblast středně a dlouhodobých prodejních projektů
- stabilizace a rozvoj divize
- řízení týmů
- marketingový plán
Radek Váňa
PR konzultant, redaktor, vydavatel
EXPERTÍZA V OBLASTI
- marketing a public relations
- PR a komunikační kampaně, především v oblasti architektury, designu a nemovitostního trhu
ZKUŠENOSTI
- Vystudoval Filosofickou fakultu University Karlovy, obor Estetika a Teorie kultury (1999). Doktorské studium na katedře Teorie kultury dokončil v roce 2004. Od roku 1999 pravidelně publikuje v českých i zahraničních odborných časopisech, přednáší a vede samostatné odborné kurzy v oboru marketingu a public relations.
Specializuje se na oblast designu, architektury a nemovitostního trhu. V letech 2004-2006 byl pedagogem na pražské Vysoké škole ekonomické (kurz Praktické žurnalistiky I a II). Od roku 2019 je vydavatelem architektonického časopisu ARCHIZOOM a od roku 2022 je vydavatelem tištěného časopisu Facility Management Journal.
František Horák
expert na branding a strategii komunikace, mentor Desing Thinking,, zakladatel studia Perfect Planet
EXPERTÍZA V OBLASTI
- potřeba značky pro externí a interní komunikace
- návrh značky, redesign
- branding na vybrané materiály společnosti
- návrhy UX konceptu pro web nebo aplikaci, výběr technického řešení a řízení projektu realizace
ZKUŠENOSTI
- Ušel jsem dlouhou cestu v designu. Od základních grafických prací jsem se zkušenostmi dostal do
vedení kreativních procesů, naučil se hledat a identifikovat důvody proč se věci navrhují a jaký je
jejich cíl. Design a branding totiž nesmí fungovat na rovině líbí/nelíbí ale v rovině funguje/nefunguje.
Každý projekt si zaslouží kvalitní značku, kterou se může prezentovat veřejnosti a pod kterou lidé
hrdě vystupují.
NPI – new product introduction (zavedení do výroby) • Štíhlá výroba, workflow a layout management • Procesní řízení a jeho digitalizace (ERP/MES, MIS, MOM systémy) • Nástroje pro digitalizaci návrhu a spolupráci (CAD, CAM, PDM, PLM a další) • Výpočetní simulace a virtuální zprovoznění, digitální dvojče (topologická optimalizace, generativní design, MBS, MKP, Process Simulate a další) • Automatizace Office (konstrukce, nabídky, objednávky, TPV, plánování) • Aplikace AI ve výrobě (např. vision systémy, plánování, nabídky) • Plánování výroby (APS) • Bezpapírová výroba • Automatizace a robotizace – koncepce • Kontrola kvality – CAQ • Údržba výrobních zařízení (plánovaná /pPrediktivní údržba) • Traceabilita výrobku – rodný list • Monitoring výroby (OEE) a diagnostika výrobních strojů • Servis a údržba – AR/VR aplikace • Chytrý výrobek (sběr dat z provozování výrobku) • 3D tisk a aditivní technologie • Energy management a cirkularita zdrojů • IT infrastruktura (kabeláž, 5G, cloud atp.) • Specifika seriové výroby • Specifika zakázkové výroby
Tomáš Čekal
Jednatel, OSVĆ
EXPERTÍZA V OBLASTI
- Poradenství systémů řízení
- Vize, mise, hodnoty, firemní kultura
- Podniková ekologie, bezpečnost a ochrana zdraví při práci
- Koordinace BOZP na staveništi a požární ochrana
ZKUŠENOSTI
- Poradenství v rámci zavádění, aktualizace a udržování pro malé, střední i velké podniky v oblasti Systémů řízení dle ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001, ISO 27001, ISO 37001, ISO 17025, ISO 13485, ISO
17025 a dalších, provádění interních auditů, podpora v rámci certifikace certifikačním orgánem
Poradenství v rámci zavádění, aktualizace a udržování produktové certifikace dle EN 1090, EN 15058,
podpora v rámci certifikace certifikačním orgánem
Znalost právních požadavků v oblasti řízení společnosti, uvádění produktů na trh, bezpečnosti a
ochrany při práci, požární ochrany a podnikové ekologie, účast a podpora v rámci kontrol a auditů
Jakub Beneš
Fyzikální ústav Akademie věd ČR / manažer digitálního inovačního HUBu B4I
EXPERTÍZA V OBLASTI
- Výběr a implementace ERP, APS a MES systémů
- Řízení výroby, vedení lidí, nastavování měřitelných cílů
- Řešení kompetenčních modelů, zpětných vazeb a motivace zaměstnanců
ZKUŠENOSTI
- Příprava a rozběh inovačního HUBu ve spolupráci akademických partnerů, průmyslu a místních institucí
- Řízení výrobního závodu BENEŠ a LÁT a.s. Z02, dlouhodobě v provozním zisku.
- Zavedení ERP SW KARAT do výrobních procesů BaL. Zavedení APS II do denního používání k řízení výroby.
- Spolupráce na tvorbě MES systému S-DATA v BaL pro online i offline hodnocení procesů výroby.
- Plánování a optimalizace výroby (nové technologie, snižování zmetkovosti)
Rozvoj organizace a strategické plánování • Employer branding, firemní kultura a hodnoty • Talent acquisition – získávání, výběr a adaptace zaměstnanců • Kariérní rozvoj • Motivační systémy • Práce s talenty • Efektivní HR (procesy, administrativa, legislativa, IS) • Interní komunikace • Mezinárodní HR
Josef Tyl
Business a dotační poradce
EXPERTÍZA V OBLASTI
- HR
- Externí financování ve formě grantů a dotací
- Začáetek podnikání – práva a povinnosti podnikatele
- Účetnictví a finance
ZKUŠENOSTI
- Vedení personálních oddělení
- Zodpovědnost za legislativu, BOZP, částečně ISO
- HR controlling, výkonnost zaměstnanců, odměňování
- Jednání s odborovou organizací
- Řízení personálních nákladů
Radim Bzura
manažer a člen managementu O2
EXPERTÍZA PRO OBLAST
- poradenství v oblasti řízení změn
- obchodní a prodejní strategie
- business development
- ekonomické analýzy, marketing
ZKUŠENOSTI
Radim je manažerem Network field force ve společnosti O2, kde je zodpovědný za řízení týmů techniků v celé ČR, logistiky, TV a rozhlas přenosů. Je odpovědnou osobou v obchodním rejstříku za všechny fixní služby O2,
Mezifiremní mentor za O2 – Innogy, ČSOB, NET4GAS, Moneta, VTI Wayra (konzultant)
Jednatelem společnosti R2 Consulting, kde zodpovídá za marketing a ekonomické analýzy.
V neposlední řadě je dlouholetým mentorem a expertem podnikatelského inkubátoru StartUp Go
Radka Jansová
Organizační konzultant, mentor, interim manažer
EXPERTÍZA V OBLASTI
- tvorba a změna organizační struktury, manažerské role a leadership, firemní kultura
- Vtdělávání, hodnocení výkonu a zpětná vazba
- Brand a employee engagement
- Customer experience
- Recruitment proces
- GDPR
ZKUŠENOSTI
- řešení v oblasti lidí, týmů a organizace, firemní kultury a komunikace, rozvoje a vzdělávání, řízení vztahů a zaměstnanci, zákazníky a dodavateli
- European Women on Boards – repositioning, organizace, tvorba a implementace komunikační a akční strategie, vzdělávání, networking, PR aj.
Jarmila Brixová
HR profesionálka, We Invest in People poradkyně, Wellbeing koučka, mentorka, facilitátorka a zakladatelka firmy Wellbeing
EXPERTÍZA V OBLASTI
- Nastavení HR procesů podporující wellbeing kulturu (implementace wellbeing kultury)
- Implementace standardu kvality řízení a péče o lidi ve společnosti (We Invest In People)
- HR audit, design HR procesů, HR strategie
- Změna firemní kultury
- Rozvoj leadershipu
ZKUŠENOSTI
- Vytvoření konceptu Wellbeing a jeho pěti pilířů, design online wellbeing diagnostiky „Můj osobní
wellbeing“, vytvoření wellbeing strategie, měření a implementace wellbeing kultury v organizacích - Mentorka v rámci programu Equilibrium – rozvojový program pro talentované ženy
- Strategické řízení a rozvoj lidí ve společnosti – design nových HR procesů – náboru, adaptace, nový odměňovací systém, budování HR brandingu, nový vzdělávací a rozvojový systém „Zátiší Academy“, interní komunikace – design interního časopisu „Chuťovky“, transformace firemní kultury
Merges & acquisitions, due diligence • Investice – vstup finančního či strategického investora • Dluhové financování • Grantové financování • Crowdfunding
Miloš Nekola
Business Consultant, OSVČ
EXPERTÍZA PRO OBLAST
- plánování a analýzy
- interní audity
- bankovnictví
ZKUŠENOSTI
- téměř 30 let zkušenosti v bankovním sektoru, od analýz, plánování, auditorství až po vedení pobočky banky
- od roku 2013 business konzultant – organizační, ekonomické, finanční a podnikatelské poradenství
pro oblasti, které nejsou uvedené v uvedených oborech
výběr experta, průběh, financování
Obecný postupu, jak je možné využít experta pro vaše podnikání:
VÝBĚR EXPERTA
Kontaktujte ICUK osobně nebo napište e-mail s poptávkou na regionálního experta. Nechte si námi poradit, nebo si sami vyberte některého z našich expertů, s kterým společně najdete řešení pro vaše dotazy, nejasnosti či situace.
PRVNÍ SCHŮZKA – seznámení
Sjednejte si schůzku (osobně nebo online) v co nejkratší době, ať neztrácíte zbytečně čas. Připravte si, co vás trápí a s čím chcete poradit či pomoct.
DRUHÁ SCHŮZKA – harmonogram
Nechte expertovi několik dní, kdy se podrobně seznámí s vaší společností, provede analýzu současného stavu, a připraví a časový harmonogram následujících setkání.
Součástí bude orientační počet hodin, které společně věnujete řešením vašich dotazů, nejasností a situace.
TŘETÍ SCHŮZKA – finance
Na základě návrhu harmonogramu a počtu hodin se můžete rozhodnout, jakou formu financování této služby využijete:
– smluvní vztah přímo mezi expertem a vámi (mimo ICUK)
– využití některého z připravovaných Voucherů pro podnikatele (zač. 2024), kde lze finance na službu experta využít
další schůzky – dle potřeby
Další schůzky už následují dle harmonogramu, který si s expertem domluvíte.
Za odvedenou konzultaci je stanovena odměna ve výši 1 500 Kč/hodinu bez DPH expertních služeb. Sazba je navrhovaná přímo ze strany Ministerstva průmyslu a obchodu v programech Národního plánu obnovy.
další služby pro vaše podnikání
Využití experta z regionální databáze je jedna ze služeb, které ICUK nabízí. Přehled všech služeb a jejich rozcestník naleznete na samostatné podstránce → služby.
