CZ | EN | DE

Inovační centrum Ústeckého kraje








Projekt Stages







V létě 2017 zorganizoval ICUK školení učitelů základních škol z Ústeckého kraje a pomohl následně od podzimu rozběhnout a pilotně vyzkoušet metodu Stages vyvinutou izraelským mentorem pro rozvoj talentů Opherem Brayerem. Metoda inovativním způsobem rozvíjí kreativitu a matematické myšlení u žáků základních škol. Do projektu je aktuálně zapojeno 9 škol z Ústeckého kraje (a další z Prahy, Mnichova Hradiště) a více než 600 žáků. ICUK rovněž domluvil didaktické otestování metody specialisty z Pedagogické fakulty UJEP.

 

základních škol v ÚK

zapojených žáků

proškolených učitelů

 

 

Jak metoda funguje

Metoda Stages kombinuje rozvoj matematického myšlení s kreativitou a staví na hře a komplexním rozvoji celé osobnosti. V rámci tradiční výuky plní žáci každý den 20 minut předem připravená cvičení. Těch má Opher Brayer v zásobě více než 14 tisíc a zahrnují různé disciplíny, jako karate, tanec, matematiku, kreslení komiksů, hudební výchovu a další. Metoda staví na dekompozici vidění světa na několik základních kamenů, které lze různě, kreativně kombinovat ve vytváření nových a nových možností (analýza - syntéza nového). Učí na jedné straně systém pro osvojení kombinatoriky, na straně druhé ji trénuje pomocí her. To vše zapojením celé osobnosti a obou hemisfér.

 

 

Kdo je Opher Brayer

Uznávaný izraelský expert na rozvoj talentů, byznys mentor, kouč a učitel. Začínal jako jazzový muzikant a učitel jazzu na hudební škole, kde se setkával s talenty a začal se zajímat o matematiku a uplatňovat její principy ve výuce hudby. Život mu změnila návštěva zástupkyně společnosti Disney, která si přišla poslechnout jeho přednášku a okamžitě jej na základě toho přizvala do vývojového centra pro design a vytváření atrakcí do lunaparků. V něm designéry a technologické specialisty vyškolil svou metodou. Od té doby pracoval na mnoha projektech pro globální společnosti jako Hewlett Packard, Microsoft, Nokia, Osram, Orange a další. Vyvinul celou řadu metod pro rozvoj talentů, školí vysoké manažery a průmyslníky ve strategiích vedení a procesech růstu. Učil na Academy of Business Intelligence profesora Bena Gilada v Bostonu. Aktuálně se věnuje vzdělávacímu projektu Stages, který spoluzakládal s ústeckým podnikatelem a filantropem Martinem Hausenblasem.

Rozhovor s Opherem Brayerem pro ICUK Success Stories.

 

Projekt Stages

Metoda Stages je pouze prvním krokem rozsáhlejšího vzdělávacího projektu, který zahrnuje vícero fází.

Více o projektu si můžete přečíst zde.

 


Zkušenosti se Stages

Podívejte se ve videích na zkušenosti samotných učitelů:


Lucie Marková, ZŠ Vojnovičova /video, ČJ s AJ titulky/

Ivana Kopřivová, ZŠ Molekula /video, ČJ s AJ titulky/

 

Martin Lána, ZŠ Máchovka /video, ČJ s AJ titulky/

Hana Kořenská, ZŠ Elišky Krásnohorské /video, ČJ s AJ titulky/

 

 

Učitelé o metodě Stages - sestřih /video, ČJ/

Opher Brayer o metodě a vizích /video, AJ/

 


 

Rethinking Education

V únoru 2018 jsme uspořádali konferenci Rethinking Education, která zprostředkovávala zkušenosti z prvních měsíců pilotního testování metody. Byla spojena rovněž s návštěvou jedné ze škol zapojených do projektu.


O konferenci si můžete přečíst více zde.


Podívejte se do fotogalerie:


 

Chcete se do projektu zapojit?

 

 



 

 

 





        

Tento web používá soubory cookie k analytickým účelům (viz Ochrana osobních údajů). S vaším souhlasem je můžeme využít také pro individuálně cílenou online nabídku na naše akce a služby. se zobrazováním reklamy na služby a akce ICUK.

Projekty

© 2018 Insion

 

 

 


News: