Větší města bohatá na data

 

– Představení datové platformy PORTABO, jejich služeb a příklady realizovaných projektů –

 

Odkaz k připojení
et|icon_clock_alt|}

Kdy?

15. června 2021; 14:00 – 15:00

et|icon_pin_alt|

Kde?

Online přes MS Teams
et|icon_id-2|

Pro koho?

Zástupci větších měst a obcí

O akci

Rozhodujete se na základě faktů? Fakta si můžeme představit jako data. Ve vašich aplikacích, senzorech, radarech a jinde vzniká velké množství dat. V datech je vaše historie a zkušenosti. Společně se budeme bavit o tom, jak městská data efektivně sbírat, ale především vizualizovat a prezentovat a čemu se případně vyvarovat. Ukážeme vám řadu existujících dobrých příkladů z vašeho nejbližšího okolí. Pojďte s námi vaše data zhodnotit. Pojďme společně vytvářet datovou paměť kraje.

Zároveň vám představíme datovou platformu PORTABO, její služby a příklady realizovaných projektů.

Tématem vás provedou Ondřej Smíšek z ČVUT – Fakulty dopravní a Tomáš Kejzlar za Ústecký kraj.

Jde o setkání individuálnějšího charakteru, které je určeno zástupcům okresních měst a obcí Ústeckého kraje / ORP. Zveme zejména města Bílina, Děčín, Chomutov, Kadaň, Litoměřice, Litvínov, Louny, Lovosice, Most, Podbořany, Roudnice nad Labem, Rumburk, Teplice, Ústí nad Labem, Varsndorf a Žatec. Pro menší obce jsou naplánována setkání zvlášť.

Program

Příklady dobré a špatné praxe (vendor lock)
14:00
  •  Příklady v jednotlivých oblastech života města (doprava, životní prostředí, cestovní ruch, zdravotnictví)
Propojení dat a synergie spolupráce
14:20
Jak na to?
14:25
  • Sběr dat – nová data vs existující, poměr cena/výkon). Zajištění si práva na data.
Jak začít spolupracovat, bezpečnost dat, GDPR
14:35
Dotazy, diskuze
14:45

Jak se připojit?

Setkání proběhne přes aplikaci MS Teams. Připojíte se kliknutím na následující odkaz: https://bit.ly/vetsi-mesta-15-6

Aplikaci MS Teams si buď stáhněte do svého PC (případně telefonu), nebo využijte prohlížeč – nejlépe podporovaný je Edge.

Pokud s MS Teams nemáte moc zkušeností, rádi se s vámi individuálně domluvíme na cvičném připojení.

Kontakt:

Tereza Váňová, event manager / vanova@icuk.cz / 602 355 981.