
Řečníci
-
Ing. Pavel ŠtimaWeb developer & SEO konzultant
Pavel pochází z Ústí nad Labem. Ještě na vysoké škole začal podnikat v oblasti reklamy a marketingu v reklamní agentuře. S nástupem internetu se začal věnovat tvorbě webových stránek a postupně se vyprofiloval. Dnes se zabývá optimalizací webových stránek a e commerce pro vyhledávání na internetu. Vyšší návštěvnost na webu, více klientů i objednávek.
-
Radek MiškovskýCEO at CreatiCom s.r.o.
Radek je zakladatelem kreativní komunity (CreatiCom.cz), která spojuje odborníky z marketingu a obchodu, juniory a zapálené studenty. Pod křídly a s dohledem zkušených matadorů zde získávají talentovaní junioři praktické zkušenosti a vzájemně se inspirují. Tato kombinace přináší inovativní pohled na věc, flexibilitu a dovoluje spolupracovat s malými podnikateli i nadnárodními korporáty. Radkova společnost pomáhá firmám primárně ve 3 oblastech:
• online marketing
• automatizace a digitalizace B2B obchodu
• automatizace interních procesů
Radek vede tým komunity, která čítá 70 lidí, působí jako mentor, vizionář a hledač nových talentů. Mimo to působí jako učitel na Evropské obchodní akademii v Děčíně.
SEO ANEB JAK NASTAVIT WEB, ABY PRODÁVAL
Kvalitní web je více než jen digitální vizitka firmy. Kvalitní web musí zaujmout jak vaše zákazníky, tak i vyhledávače. Lidé totiž preferují tzv. přirozené výsledky ve vyhledávání než placenou reklamu. Když k tomu připočítáte “reklamní slepotu” zjistíte, že placená reklama není vždy výhra. Tak jak získat nové zákazníky a nastavit web, aby ho vyhledávače neignorovaly? Odpovědí je SEO!
Partner/ spoluorganizátor

Program
O ČEM TO BUDE?
- 9:00 - 9:20
- Obchodní potenciál organického umístění ve webových vyhledávačích
- 9:20 - 9:50
- Manažerské vnímání příležitostí výkonnostního (placeného) marketingu vs. organického umístění
- 9:50 - 10:30
- Optimalizace nastavení firemních webů a dohledatelnost na Googlu & Seznamu
- 10:30 - 10:45
- Case study: Jak jsme násobně zvýšili obraty B2B firem (v Ústeckém kraji) a pomohli s expanzí do zahraničí
- 10:45 - 11:00
- Rychlý náhled na data a zamyšlení v rámci "analýzy klíčových slov" účastníků školení