
PÁTEČEK V MARKETINGU #2:
výkonnostní marketing příběhově
Jen pro zvané
Spustit reklamní kampaně na soc. sítích a ve vyhledávačích – následně si jen sednout do křesla a čekat, až se objednávky samy pohrnou. Je tomu opravdu tak? Je výkonnostní marketing samospásný? Je to konec za snahou dosáhnout úspěchu anebo teprve začátek? A co s daty, která nám výkonnostní marketing poskytuje? Jak s nimi pracovat? O tom, ale i o vašich novinkách bude další sezení Pátečku v marketingu. Pokračování cyklu pravidelných čtvrtletních vzdělávacích a networkingových setkání marketingových expertů v Ústeckém kraji, které koordinuje ICUK. Vždy jedno marketingové téma, následně diskuse a radost ze sdílení. Krátce, otevřeně a uvolněně. Můžeme si pomoct, vzájemně si poradit, dát vědět o našich aktivitách.
Úvodní vykopnutí druhého setkání čtvrtletního cyklu Páteček v marketingu, tentokrát na téma výkonnostního marketingu, si bere Petr Vít, specialista na online a výkonnostní marketing z ICUK a ze společnosti Salesmark Consulting.
ZA PODPORY

Program
- 10:00 - 10:10
- Zahájení
- 10:10 - 10:30
- Výkonnostní marketing příběhově (case study)
- Petr Vít
- 10:30 - 11:00
- diskuse, ICUK: novinky, novinky účastníků
- 11:00 - 11:30
- řízený networking
- 11:30 - 12:00
- ne(z)řízený networking