
Řečník
-
Miloš Hostovskýmarketing
V oblasti marketingu a marketingové komunikace se pohybuju víc než 20 let. Zkušenosti jsem sbíral na jak straně agenturní, kde jsem pracoval pro malé i velké (Heineken, Provident, Naturhouse…), ve státní správě, kde jsem měl nějakou dobu na starosti komunikaci změny při reformě psychiatrické péče a nakonec jsem vedl marketing v DS Smith (jeden z největších výrobců obalů na světě) a nyní mám totéž na starosti ve 2JCP (strojírenství pro novou energetiku).
BUDOVÁNÍ ZNAČKY V B2B A EMPLOYER BRANDING
CO JE TO TEN BRAND, MAŽE SE TO NA CHLEBA?
Proč je značka stejně důležitá pro jogurt i pro výrobce komponent pro jadernou elektrárnu? Co je efektivnější – budování značky nebo kontinuální nábor? To a mnohem více se dozvíte na workshopu od Miloše, který se v oblasti marketingu a marketingové komunikace pohybuje více jak 20 let.