Home Archiv akcí #B2B začínající / zavedené firmy OBCHOD VE 21. STOLETÍ – AUTOMATIZACE, DIGITALIZACE A PRÁCE S DATY

Speakers

  • Bc. Šimon Brož
    Bc. Šimon Brož
    Specialista na LinkedIn B2B marketing & sales

    Šimon je rodákem z Moravy, zabloudil až na sever a tady zůstal. Již 4 roky se věnuje marketingu a z toho 2 roky působí v marketingové agentuře jako B2B LinkedIn konzultant. Má za sebou řadu úspěšných kampaní u velkých i malých klientů. „Na LinkedInu může být úplně každý. Musí to ale dělat s rozumem. Najít dobrou strategii a cílovou skupinu, kterou dotyčný potřebuje oslovit.“ To jsou věci, které se snaží klientům ukázat a poradit jim, jak LinkedIn uchopit pro jejich byznys.

  • Michal Rejmon
    Michal Rejmon
    Co-founder & Head of Business Development at CreatiCom s.r.o.

    Michal spoluzaložil Creaticom, kde se svým týmem získává klienty pomocí digitálních kanálů. Pomáhá s marketingem a obchodem například Červenému Jelenovi (největší české restauraci), Lemonpay, prodejnám T-Mobile, Apify a mnoha dalším. Mimo Creaticom je také spoluzakladatelem agentury AmazeThem, designového studia DeLivi a glampingu Český ráj. Napříč svými společnostmi řídí tým více jak 70 lidí.

ICUK

Organizer

ICUK
REGISTRACE
WORK SPACE / ICUK

Location

WORK SPACE / ICUK
Velká Hradební 2800/54, Ústí nad Labem

Date

21. 09. 2022
Expired!

Time

9:00 - 11:00

Labels

FACE 2 FACE

OBCHOD VE 21. STOLETÍ – AUTOMATIZACE, DIGITALIZACE A PRÁCE S DATY

Jaké B2B nástroje můžete v 21. století využít pro zefektivnění práce a získání nových zakázek? Jak pracovat s největší profesní sociální sítí LinkedIn a k čemu lze využít automatizované CRM? Přijďte na první zářijové B2B setkání a získejte díky novým poznatkům náskok před konkurencí.

Partner/ spoluorganizátor

Hourly Schedule

O čem to bude?

9:00 - 9:20
Výběr efektivních nástrojů za účelem získání a zefektivnění práce s B2B leady a získávání nových zakázek
9:20 - 9:50
Optimalizace osobního a firemního profilu/ Vyhledávání a cílení na LI
9:50 - 10:30
Automatizace navazování kontaktů a generování leadů
10:30 - 10:45
Vytvoření komunikační strategie a sale funnelu
10:45 - 11:00
Statistiky v obchodě a práce s daty
Scroll to Top