CZ | EN

Inovační centrum Ústeckého kraje


« zpět

Studenti UJEP zpracovali marketingovou kampaň pro Českou spořitelnu

Studenti UJEP zpracovali marketingovou kampaň pro Českou spořitelnu

14.03.2017 - Cílem Inovačního centra Ústeckého kraje je mj. zprostředkovat studentům praxi při plnění konkrétních úkolů zadaných firmami na českém trhu. Takto konkrétní zadání dostalo centrum od České spořitelny k vytvoření aktivit vhodných na společenské, kulturní a sportovní akce pro mladé lidi.


Inovační centrum dalo do kupy tým, který byl složen z pěti studentů Fakulty sociálně ekonomické a z Fakulty umění a designu UJEP. Ten měl odborného mentora z řad akademiků univerzity.


Tým si na základě průzkumu zjistil, že mladí lidé stojí především o aktivity, které jsou zábavné, kolektivní a interaktivní. Obecně také platí, že mladí  aktivně působí na sociálních sítích, a proto se studenti snažili vymyslet aktivitu, kterou je možné sdílet přes sociální média. Po průzkumu se uskutečnil první check day, kdy tým studentů představil zadavatelům výsledky a první návrhy.


Finální aktivita, kterou si zadavatelé z České spořitelny nakonec vybrali, byla kreativní fotokoutek. O tom, jak se jim povedl, se můžete přesvědčit sami. Nešlo totiž jen o projekt na papíře, Česká spořitelna se s ním na vybraných kulturních či společenských akcích brzy ukáže.


Práce na projektu pomohla studentům, aby si prakticky vyzkoušeli a ověřili své vědomosti a metody práce, se kterými se seznámili v průběhu studia. Na závěrečné prezentaci v centrále České spořitelny si také na vlastní kůži vyzkoušeli, jaké to je přednést a obhájit si svůj projekt. Odborný mentor u tohoto projektu byla Michaela Jánská, která poskytovala studentům odborný konzultační servis v souvislosti s realizací daného projektu: „Takováto praxe je pro studenty velmi přínosná, naučí se pracovat s reálným prostředím i s problémy, které vznikají v průběhu řešení.“


,,Spolupráci s inovačním centrem a univerzitou si nemohu vynachválit. Studenti v čele s mentorkou Michaelou Jánskou tvořili bezvadně pracující tým. S výsledky jsem velmi spokojená a budu se těšit na další spolupráci,"  neskrývá spokojenost zadavatelka projektu Kateřina Průchová z České spořitelny.
 


 


        

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. další informace

Aktuality

© 2017 Insion


NEWSLETTER

Odběr newsletteru: 

 

 

 


News: